ALUMNI s-a axat pe promovarea de pachete Enterprise in domeniul software-ului |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 30 Sep 2014 18:00 |
Pe segmentul software-ului pentru industria sticlei plane, care are o pondere de aproximativ 25% in cifra de afaceri, compania Alumni a demarat anul acesta un important proiect de modelare a unei solutii complete, Optima Enterprise Professional, in colaborare cu firma Cristal Brad Service - Bucuresti, reprezentand o configuratie combinata, de tip client-server, ce acceseaza o baza de date SQL. Solutiile propuse de catre Optima - Italia, in parteneriat cu Alumni, inglobeaza un sistem software complex, multi-modular, care integreaza toate procesele economice in vederea optimizarii si cresterii eficientei acestora, fiind un excelent mijloc de integrare si ordonare a informatiei si fluidizand schimbul de date intre departamente. Modulele integrate contin solutii avansate de planificare, management si urmarire a productiei prin cod de bare sau taguri RFID.
Cristina Arad, director de marketing al Alumni: “Portofoliul produselor Optima are la baza programul de optimizare a taierii geamului, cu functii de optimizare in birou sau dezvoltari pentru utilizarea direct la unitatea centrala a masinii. Programul comanda taierea geamului monolitic, dar si a vitrajelor laminate, gestioneaza si genereaza librarii specifice de forme parametrice pentru prelucrarea geamului (de la forme simple, la geometrii complexe), integreaza un sistem CAD/CAM pentru actionarea centrelor de prelucrare cu control numeric, dar si a echipamentelor de debitare cu jet de apa, securizare sau laminare. Sistemele ERP au fost create ca raspuns la provocarile generate de schimbarile rapide din mediul de afaceri, precum si de cresterea in complexitate a activitatii, ceea ce solicita intens sau chiar depasesc capacitatile de gestionare si analiza ale factorului uman si sunt capabile sa proceseze un volum foarte mare de date si informatii agregate, in scopul optimizarii si eficientizarii proceselor. Obiectivul financiar pe care ni l-am propus pentru anul in curs consta in obtinerea unei cresteri de cel putin 30% a cifrei de afaceri, raportat la nivelul de 1,5 milioane de lei inregistrat in 2013. In primele noua luni a.c. am consemnat, de altfel, o majorare de aproximativ 50% a vanzarilor fata de intervalul similar din 2013. In ceea ce priveste cererea de software de anul acesta, ne-am axat preponderent pe promovarea pachetelor Enterprise, in cele trei variante, Basic, Standard si Professional, care vizeaza companiile de dimensiuni medii si mari si, spre deosebire de 2013, observam cresterea gradului de interes, precum si disponibilitatea sporita a clientilor catre acest tip de investitie”.
|