ALUMNI si-a dublat cifra de afaceri, prin accesarea unor proiecte importante |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 20 Dec 2018 06:57 |
Managementul companiei Alumni se asteapta, dupa cum declara Radu Ciulei, director de vanzari in cadrul firmei, sa incheie exercitiul financiar actual cu o majorare de 100% a cifrei de afaceri, in raport cu valoarea de 5,3 milioane de lei inregistrata in 2017. Aceasta evolutie foarte buna este pusa pe seama accesarii unor proiecte de dimensiuni importante si a castigarii licitatiilor pentru retehnologizari prin finantare europeana. Pentru 2019, se estimeaza inregistrarea unui nou trend ascendent, pe baza discutiilor care sunt deja in derulare.
- Cum ati dezvoltat, in ultima perioada, portofoliul de produse?
- In acest moment, portofoliul firmei include o gama completa de utilaje dedicate productiei geamului termoizolant si prelucrarii sticlei, software de specialitate, o gama complexa de accesorii si consumabile, precum si email ceramic. Pe segmentul utilajelor, ne indreptam atentia catre solutii premium integrate. Cel mai spectaculos pas pe care l-am facut in 2018 a fost realizat in domeniul debitarii, anul acesta fiind, de asemenea, primul in care am vandut solutii de tip Jumbo pentru depozitare, incarcare si taiere automata. Situatia este similara si pe segmentul software-ului, unde promovam, de asemenea, solutii complexe, de tip ERP, multimodulare si care sunt accesate simultan de mai multi utilizatori si diversi beneficiari. Astfel, o fabrica intreaga poate fi tinuta sub control printr-un program software integrat. Segmentul accesoriilor si consumabilelor s-a dezvoltat, lucru care a fost posibil prin agentii de vanzari pe care ii avem in toate zonele importante ale tarii. Iar in ceea ce priveste produsele de acest tip, avem capacitatea sa raspundem oricarei cereri si chiar daca un sortiment nu este in stoc la un moment dat (cum ar fi, de exemplu, o freza sau un burghiu), ne asiguram ca il comandam si completam gama de produse. Mai exact, incercam si reusim sa raspundem oricarei solicitari speciale. In acelasi timp, am reusit sa ne consolidam si sa ne stabilizam portofoliul general de produse. Pe segmentul sculelor, toti furnizorii companiei noastre provin din Europa, din tari precum Germania (in proportie de 90%), Italia, Franta sau Belgia. In acelasi timp, pe segmentul emailului ceramic, promovam sistemele Ferro destinate exclusiv aplicatiilor arhitecturale, de exemplu pentru sticla destinata fatadelor cortina detinem deja, din calculele noastre, o cota de piata la nivel autohton de aproximativ 75%.
- Descrieti activitatile de distributie si pe cele comerciale.
- Echipa de vanzari include, la baza, sase membri, fiind activa la nivel national, din puncte situate in localitatile Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi si Brasov. Livram, de asemenea, utilaje si email ceramic si in Republica Moldova.
- Care sunt planurile de dezvoltare a firmei?
- Vom continua sa ne extindem portofoliul de produse asa cum am facut si in 2018, in special pe segmentul „high-performance”. Avem in vedere, de asemenea, sa ne dezvoltam un sediu nou si un spatiu de depozitare modern. Speram ca si conditiile economice generale, respectiv cele specifice pietei vor fi bune, asa cum s-a intamplat in 2018.
|