DYNAMIC SELLING GROUP: Trend ascendent al incasarilor in ultimii ani |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 12 Apr 2013 15:14 |
![]() -Cum se structureaza oferta proprie de produse si servicii?
-Principalele sisteme din oferta noastra sunt reprezentate de profilele din PVC Ramplast, respectiv trei serii principale: EcoTherm (cu 4 camere de izolare, din clasele A si B), EcoTherm Plus (elemente pentacamerale, din clasa A) si EcoLux (cu 6 camere izolatoare, respectiv clasele A si B). Pentru a le asigura partenerilor un pachet de produse cat mai complet, comercializam, de asemenea, alte game sortimentale, precum ranforsari metalice (produse de firma Rosteel Invest), feronerie, precum si garnituri, sisteme de tip broasca, manere etc. De asemenea, asiguram beneficiarilor un pachet de servicii complex, menit sa ii sprijine in derularea activitatii. Prin intermediul departamentului de vanzari furnizam consultanta tehnica de specialitate, dar efectuam si setari ale programelor de calcul sau reglarea fazelor de productie (acestea sunt gratuite pe toata perioada colaborarii). Prin sectia logistica, punem la dispozitia partenerilor servicii de transport catre punctele de lucru in conditiile in care in prezent aceste costuri sunt enorme, iar prin cea juridica si financiar-contabila, cu implicarea directa a administratorilor, asiguram clientilor programe de creditare, care in actualele conditii economice, sunt vitale. Incepand de anul acesta, vom initia distributia noii game EcoLux Light si speram ca ne va sprijini in demersul de majorare a incasarilor.
-Pe ce trend s-au inscris veniturile companiei in actualele conditii de piata?
-Avand in vedere ca investitiile reprezinta o constanta a activitatii noastre, cifra de afaceri s-a situat pe un trend ascendent, chiar daca evolutia pietei a fost descendenta. Speram sa mentinem aceasta tendinta si in 2013, vizand o majorare de aproximativ 10% a vanzarilor fata de 2012. Pentru obtinerea aceastor rezultate, am adoptat o serie de actiuni, precum aplicarea unei discipline financiare stricte, eliminarea pe cat posibil a creantelor ce prezinta un risc ridicat de neincasare, o acoperire cat mai buna a pietei si cresterea gradului de profesionalism a angajatilor, prin participarea la un program de scolarizare asigurat de o agentie cu prestigiu – Media Mix Consulting – printre clientii careia se afla corporatii cum ar fi Vodafone, Romtelecom sau BRD.
-Ce strategie manageriala ati aplicat in ultimul timp?
-Principalele investitii finalizate recent au constat in extinderea zonei de distributie catre sudul tarii (prin preluarea depozitului din Capitala de la distribuitorul anterior), modernizarea flotei auto (atat pentru departamentul de vanzari, cat si prin cresterea numarului de autocamioane pentru livrari) si, nu in ultimul rand, extinderea gamei sortimentale.
|