FERONERIA: Obiectiv ambitios de consolidare a pozitiei competitive |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 30 Sep 2015 12:39 |
Furnizorul de sisteme pentru ferestre/usi Feroneria - Arad, parte a grupului international Iseo, a incheiat anul precedent cu o cifra de afaceri de 10,7 milioane de euro, reprezentand o majorare de 3,5% fata de perioada de referinta. In primele sase luni din 2015, compania si-a consolidat pozitia, inregistrand un nou avans in cuantum de 5%, ceea ce determina optimismul echipei manageriale a societatii, care mizeaza pe obtinerea unor incasari de peste 11 milioane de euro, pentru anul in curs. In cele ce urmeaza, directorul comercial al firmei, Rudolf Hartmann, explica mecanismele strategiei care va fi implementata in perioada urmatoare.
- Cum s-a modificat strategia companiei ca urmare a integrarii in grupul Iseo?
- Feroneria acorda o atentie deosebita dezvoltarii si incurajeaza investitiile care au ca efect imbunatatirea calitatii produselor, diversificarea gamelor si asigurarea unor conditii optime de desfasurare a activitatii pentru angajati. Toate acestea au ramas neschimbate odata cu preluarea firmei de catre grupul Iseo, singura diferenta fiind aceea ca procesele respective au fost accelerate. Retehnologizarea continua prin achizitia unor noi masini de turnare sub presiune, in vederea cresterii capacitatii de productie a aliajelor neferoase si a calitatii reperelor. De asemenea, sunt alocate fonduri in vederea modernizarii liniilor de vopsire si celor de galvanizare, precum si a celor de montaj a sistemelor de inchidere si manerelor. Ca urmare a implementarii politicii respective, am dezvoltat capacitatea de a procesa inclusiv repere pentru terte companii.
- Care sunt dificultatile curente pe care le intampinati in derularea activitatii?
- In ultimul timp se manifesta tot mai accentuat concurenta neloiala prin comercializarea unor produse de calitate indoielnica, provenite uneori din surse necunoscute si promovate la preturi pe care o companie ce respecta legislatia in vigoare nu le va putea oferi niciodata. O alta problema este cea legata de aparitia de sisteme de feronerie ce poarta insemnele specifice ale unor marci cunoscute, fara a avea vreo legatura cu acestea. Acest lucru poate afecta negativ imaginea brandurilor respective si poate duce la destabilizarea pietei.
- Care este cota pe care o detineti in domeniul sistemelor pentru tamplarie?
- Piata pe care activam este foarte vasta, daca ne referim la toate accesoriile de feronerie utilizate la o usa. Prezenta noastra este importanta pe segmentul sortimentelor realizate din lemn, insa in sectoarele din PVC si aluminiu detinem o cota mai scazuta. De aceea, odata cu accederea in grupul Iseo si gratie accesului la tehnologii de inalta calitate, ne propunem, in mod cert, dezvoltarea in anii care urmeaza inclusiv in acest domeniu mai putin abordat pana in prezent.
- Ce perspective de crestere identificati pe termen scurt si mediu?
- Dezvoltarea depinde inclusiv de factori independenti de actiunile noastre, cum ar fi, de exemplu, consolidarea mediului local de afaceri, inclusiv prin stabilitate legislativa si fiscala. Obiectivul nostru major pe termen mediu este de promovare a produselor noi pe piata locala, precum si a solutiilor traditionale distribuite sub brandul Feroneria in alte regiuni, folosind resursele de marketing ale grupului.
|