Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 05 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - PMS: Conducerea afacerii de familie a fost preluata cu succes de noi membri
PMS: Conducerea afacerii de familie a fost preluata cu succes de noi membri
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 21 Mar 2022 06:00
Conducerea grupului de firme care include companiile PMS International si PMS Termopan Center a fost preluata recent, de noi manageri - Solak Ahmet-Can si Solak Fatma-Deniz -, care isi succed parintii in gestionarea acestei afaceri de familie. Grupul a fost fondat in anul 2003, la Bacau, fiind specializat in distributia de sisteme dedicate tamplariei termoizolante. Ulterior, au fost deschise si alte puncte de lucru in localitati importante din zona, precum Piatra Neamt, Onesti, Suceava, Roman sau Vaslui, in prezent regiunea Nord-Est fiind foarte bine acoperita prin intermediul unui serviciu propriu de logistica, extrem de dezvoltat. In anul 2004 a luat fiinta cea de-a doua firma a grupului, PMS Termopan Center, care a reusit intr-un timp extrem de scurt sa fie recunoscuta la nivel zonal. Astazi, grupul detine sapte depozite in zona Moldovei (in Vaslui, Onesti, Suceava, Iasi, Bacau, Piatra Neamt) si unul in Germania, iar pentru 2022 si-a propus sa deschida altele noi in Moinesti si Adjud. Activitatea firmei PMS International presupune in prezent distributia de profile din PVC cu 4, 5 si 6 camere de izolare (cu o contributie de 60% la cifra totala de afaceri), repere din aluminiu (10%) si a unei game complete de accesorii si sisteme dedicate executiei tamplariei termoizolante - spume poliuretanice, glafuri, paneluri, manere, sisteme tip «broasca», panouri sandwich si utilaje PMS. In cadrul celei de-a doua firme, PMS Termopan Center, se produce tamplarie din PVC aluminiu si geam termoizolant. 
- Precizati cum a evoluat activitatea grupului in ultima perioada si ce alte obiective pentru dezvoltare v-ati propus.
- Grupul nostru s-a dezvoltat de la un an la altul, fapt evidentiat prin majorari succesive ale incasarilor. Cele mai recente rezultate financiare publicate pe website-ului Ministerului Finantelor Publice arata o cifra de afaceri de peste 6 milioane de lei in cazul PMS International si de mai mult de 785.000 de lei pentru PMS Termopan Center. In 2021, am reusit sa ne mentinem la nivelul anului 2020, iar pentru 2022 estimam o evolutie financiara marcata de o crestere semnificativa a preturilor pe segmentul specific de piata. In 2021, am achizitionat o proprietate in Vaslui de 1.000 mp cu o hala de 400 mp pe care am modernizat-o si tot recent am mai achizitionat in Onesti o proprietate de 1.500 mp, unde exista o hala pentru desfacere de 400 mp. Am recurs destul de des in ultima perioada si la masura de a inchiria o parte din suprafata depozitelor detinute, pe care noi nu o foloseam, asa cum am procedat la Bacau, Suceava, Iasi sau in Germania. Am reusit sa ne stabilizam activitatea, iar in acest moment nu mai avem de achitat niciun credit bancar, avand in vedere ca o mare parte din dezvoltarea activitatii proprii s-a facut prin aceasta metoda. In 2022, alte proiecte de investitii aflate in derulare constau in construirea unei hale de aproximativ 1.000 mp in judetul Bacau si in extinderea flotei auto pe care o detinem cu mijloace de transport noi si moderne.  
- Detaliati modul in care criza sanitara a afectat activitatea firmei, precum si evolutia pietei de profil.
- De la inceputul pandemiei am reusit sa ne desfasuram activitatea neintrerupt si chiar sa inregistram cresteri in derularea afacerilor, chiar daca situatia pietei de profil a fost foarte dificila. Singurul regres ar fi acela ca avem mai putini angajati, insa consideram ca mentinerea unei echipe solide de lucru este cel mai important aspect in ceea ce priveste activitatea noastra. Totodata, in contextul cresterii costurilor la materiile prime, pentru a ne putea pastra clientii, am fost nevoiti sa majoram si noi preturile, ajustandu-le cu aproximativ 5%/ luna. O perioada am reusit sa le pastram, insa nivelul de crestere foarte ridicat la materiile prime - in special la profile (la care nivelul de crestere a atins 40%) si la armaturi (300%) - a reusit sa ne afecteze activitatea atat noua, cat si clientilor finali. In aceste conditii, piata de profil a scazut si se afla, in continuare, pe un trend descendent. In prezent, beneficiarii finali fac cu greu achizitii, insa consideram ca acesta situatie nu poate continua la infinit si va trebui sa inceteze in perioada urmatoare.
- Oferiti detalii despre activitatile de productie si de distributie pe care le desfasurati.
- In cadrul centrului dedicat executiei tamplariei termoizolante de inalta calitate lucreaza o echipa de angajati cu vasta experienta in domeniu. Am avut intotdeauna grija ca personalul sa fie foarte bine motivat si sa aiba astfel un nivel ridicat al conduitei profesionale, dand dovada, in acest sens, de profesionalism, promtitudine, seriozitate si rapiditate. Gama de produse este diversa si corespunzatoare tuturor standardelor din punct de vedere calitativ. Utilizam exclusiv utilaje controlate complet de calculator, respectand toate standardele europene de calitate. Totodata, garantam faptul ca produsele pe care le fabricam sunt realizate conform normelor tehnice in vigoare, intrucat respectam standardele de calitate ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001.
- Mentionati care este politica de distributie implementata in cadrul grupului de firme PMS.
- Un procent de 60% din productia totala de ansambluri termoizolante din PVC si aluminiu ajunge pe piata din Germania, unde detinem si o firma de antreprenoriat in constructii. In ultima perioada nu am avut rezultate atat de bune pe cat ne-am fi dorit, insa am reusit sa ne derulam neintrerupt activitatea. Am decis sa exportam ferestrele si usile termoizolante fabricate, intrucat aceasta activitate este mult mai profitabila comparativ cu vanzarile realizate pe plan intern. Dorim sa mentionam si faptul ca, potrivit politicii noastre de vanzare, clientii fideli si cei care achizitioneaza produse ale caror valori cumulate depasesc anumite plafoane stabilite de noi, beneficiaza de avantaje si politici preferentiale de preturi, precum si de premii surpriza. Fiind prezenti pe piata din anul 2004, am reusit sa trecem cu brio testul timpului. Astfel, nu ne-am dezamagit niciodata partenerii si clientii si ne-am propus ca, in continuare, sa depunem toate eforturile necesare pentru a excela. In ceea ce priveste derularea afacerilor, cele mai importante principii dupa care ne-am ghidat intotdeauna au fost cele pe care ni le-au lasat drept mostenire parintii nostri. Ne dorim si speram ca in viitor activitatea grupului sa se dezvolte peste graficul pe care l-au realizat parintii nostri pe parcursul celor 22 de ani de activitate.    
    
 
rehau
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left