Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
PAGINA PERSONALIZATA


DOOR PANELS

DOOR PANELS

Adresa: Str. Uzinei Nr.83/A, Carei, Judet Satu Mare
Fax: 0261/863.087
Mobil: 0786-515.340
E-mail: office@doorpanels.ro
Web site: www.doorpanels.ro
Domenii: Sisteme de feronerie | Profile din PVC | Paneluri pentru usi | Accesorii & sisteme de fixare
Descriere activitate
Comercializeaza profile din PVC Avantgarde (unic distribuitor in Romania), feronerie si accesorii (precum glafuri din PVC, pervazuri de aluminiu, accesorii tip plase de protectie impotriva insectelor).
Prezentare companie/institutie
DOOR PANELS: Masuri de dezvoltare a activitatii, planificate pe termen scurt
 
 
 
 
 
 
Nagy Istvan (44 de ani)
Functia/Firma: director general, Door Panels;
Experienta profesionala: 15 ani in domeniul sistemelor pentru tamplaria termoizolanta.
 
Unul dintre cele mai importante obiective ale anului 2023 pentru compania Door Panels este reprezentat de modernizarea tehnologiei actuale pentru produsele fabricate in regie proprie si care sunt panelurile pentru usi (categorie cu o contributie de 40% la cifra totala de afaceri) si geamul termoizolant (30%). Directorul general al firmei, Nagy Istvan, precizeaza ca, in 2023, urmeaza sa se dea o atentie mai mare procesului de digitalizare si eficientizarii celui de ecologizare, precum si utilizarii surselor proprii de productie a energiei.
 
- Precizati ce alte obiective aveti in vedere pentru dezvoltarea activitatii pe termen scurt si mediu.
- Pentru 2023, ne-am propus, de asemenea, sa imbunatatim serviciile de distributie, sa diversificam oferta de paneluri, dar si sa ne mentinem cifra de afaceri la nivelul precedentelor 12 luni, tintind chiar si o usoara crestere, in masura in care acest lucru va fi posibil. Suntem rezervati in estimari, deoarece se simte o comprimare a activitatii in domeniul constructiilor la nivel national, spre deosebire de anul trecut, cand am reusit sa consemnam o majorare de 30% a cifrei de afaceri in raport cu valoarea de peste 40 de milioane de lei din 2021. La realizarea acestor rezultate, au contribuit cele doua linii de business ale firmei - productia si distributia. Pe segmentul distributiei, comercializam profile din PVC, armaturi, feronerie, glafuri si accesorii, prestand, in acelasi timp, servicii de infoliere a profilelor din PVC. Toate produsele din portofoliul propriu sunt distribuite in mod direct, atat la nivel national, cat si in Ungaria, unde este operational un depozit propriu. Astfel, in randul partenerilor nostri gasim atat dealeri, cat si producatori, impreuna cu care am implementat termene de livrare clar definite. Totodata, avem rute de transport bine stabilite, asiguram permanent continuitate, iar partenerii au intotdeauna siguranta ca produsele comandate le ajung la timp. Agentii proprii de vanzari asigura o colaborare stransa pe plan profesional cu beneficiarii si dispun de o cunoastere complexa a domeniului, furnizand, astfel, suport tehnic permanent.
- Detaliati cum se deruleaza parteneriatele de afaceri in actualele conditii dificile de piata.
- Anul trecut a fost destul de dificil, razboiul din Ucraina, majorarile galopante la materiile prime si cresterile semnificative ale pretului energiei aducand multe provocari. Pentru noi a fost important sa fim alaturi de parteneri si sa gasim solutii prin care sa putem depasi impreuna toate dificultatile. Nu a fost deloc usor, deoarece nu am putut pregati planuri pe termen lung si am fost nevoiti sa ne adaptam constant situatiei provocatoare.
- Cum estimati ca va evolua piata in viitorul apropiat?
- Datorita razboiului din vecinatatea tarii noastre, nu ne permitem sa ne gandim la o stabilizare, pentru ca preturile la materiile prime sunt in continua crestere, ceea ce se va vedea si in viitor, in pretul produselor finite. Asta nu inseamna neaparat o descrestere sau stagnare pe viitor pentru noi, deoarece piata este in continua dezvoltare, iar noi ne dezvoltam impreuna cu ea, comercializand intotdeauna produse cu un raport corect calitate/pret.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Martie/Aprilie 2023)
 

 
DOOR PANELS va construi doua hale noi, in Romania si Ungaria
 
 
 
 
 
 
Mikola Peter (40 de ani)
Functia/Firma: director general, Door Panels;
Experienta profesionala: 15 ani in domeniul tamplariei termoizolante.
 
Mai multe proiecte de investitii de anvergura sunt derulate anul acesta de managerii companiei Door Panels, din judetul Satu Mare. Este vorba despre constructia (cu fonduri europene) a unei hale de depozitare, pentru care a fost semnat deja contractul de finantare, urmand ca edificarea propriu-zisa sa fie demarata in primavara lui 2019. Tot anul acesta va fi construita o hala noua de stocare in Ungaria, pe un teren proprietate proprie. Mikola Peter, directorul general al companiei Door Panels, mai precizeaza ca tot in actualul exercitiu financiar vor fi achizitionate mai multe utilaje, printre care se afla si un echipament de infoliere a profilelor din PVC, ce a fost pus in functiune in luna august a.c.
 
-Cum a evoluat, in ultimul timp, cifra de afaceri a companiei?
-In primul semestru al acestui an, am inregistrat o majorare de 15% a incasarilor, comparativ cu intervalul similar din 2017. Evolutia comenzilor ne face sa estimam, in continuare, ca, pana la finele lui 2018, vom reusi sa consemnam o noua crestere a veniturilor, cuprinsa intre 15% si 20% in raport cu nivelul de 16,6 milioane de lei specific anului trecut (rezultat financiar, de asemenea, in crestere, in raport cu cele 12,2 milioane de lei din 2016). La realizarea acestor cifre, contribuie comercializarea profilelor din PVC marca Spectrum (cu o pondere de 60% din incasarile totale), cea a panelurilor (20%), precum si a accesoriilor si a feroneriei Winkhaus. In acelasi timp, exporturile pe pietele din Slovacia si Ungaria (unde sunt in derulare si contracte cu agenti specializati pentru distributie) genereaza circa 50% din veniturile proprii. Exportam aproape toata gama sortimentala, iar in Romania, produsele noastre ajung pe intreg teritoriul tarii.
-Ce informatii aveti la dispozitie despre segmentul panelurilor?
-Pe segmentul panelurilor ornamentale, activam in calitate de producatori. Realizam paneluri clasice din PVC, decorative, din HPL si modele placate cu aluminiu. Dintre acestea, cele mai numeroase cereri le indeplinim pentru sortimentele clasice din PVC, insa am inregistrat o accentuare a cererii si in cazul celor din HPL. Pe acest segment de activitate, solicitarile provin in mod uniform atat din Romania, cat si de pe pietele externe. La nivel intern, in primul semestru al acestui an, am inregistrat, de exemplu, o majorare de aproximativ 20% a comenzilor specifice. In portofoliul firmei se regasesc deopotriva paneluri economice, medii si premium, iar pe plan national ne sunt solicitate, in principal, modele economice pentru proiecte rezidentiale si premium pentru proiecte de locuinte individuale.
-Caracterizati mediul autohton de afaceri.
-Din punctul nostru de vedere, mediul de afaceri intern a evoluat intr-o directie pozitiva, mai ales in ceea ce priveste solicitarile pentru produse de calitate superioara. Consideram ca activitatea pe piata nationala se deruleaza tot mai bine, iar problemele cu incasarile au devenit aproape inexistente.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Septembrie 2018)

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
TSV
rehau
SISECAM
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left