Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
18 Iun 2019 06:03
|
Desfasurata sub sloganul „Ferestre pentru o lume mai buna”, campania derulata de furnizorul german de profile din PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta Profine a fost lansata in luna iunie a.c. si are in centrul sau seria de sisteme Kommerling. Scopul declarat al acesteia este de a creste nivelul de constientizare a utilizatorilor in legatura cu aspecte extrem de importante legate de sustenabilitate si de resposabilitatea sociala corporativa (CSR). Dr. Peter Mrosik, patronul si CEO-ul grupului, a afirmat ca la momentul actual „Kommerling este perceput ca brand dedicat executiei de ferestre premium, avand o calitate superioara, incorporand un nivel ridicat de inovatie si asigurand o clasa optima de siguranta. La toate aspectele respective, se adauga cele doua noi elemente care fac obiectul campaniei”. Din punct de vedere strategic, evenimentul de marketing se focalizeaza in principal pe oameni - si anume aceia care se implica in mod nemijlocit in politicile de CSR ale grupului si care fac „gesturi mici cu impact mare”. In mod simbolic, angajatii grupului, arhitectii si, in general, toate persoanele responsabile care includ supervizoirii proiectelor in cauza, folosesc simbolul unei ferestre pentru a ilustra orientarea spre responsabilitate sociala. In centrul masurilor de marketing care vor fi implementare in perioada imediat urmatoare se situeaza insertia de materiale promotionale online si in mediul tiparit, care se vor referi la exemple concrete ce vor conecta protagonistii cu gestul simbolic ce trimite la forma unei ferestre. Oficialul Profine a mai subliniat ca „in general, clientii nu cumpara doar ferestre, ci si valorile pe care se sustine brandul acestora. De aceea, intentionam sa facem cat mai vizibil faptul ca marca noastra premium Kommerling reprezinta mai mult decat doar o fereastra. De asemenea, ii invitam pe toti partenerii cu care colaboram sa foloseasca aceasta campanie ca platforma pentru propriile proiecte ce au in centrul lor ideea de sustenabilitate”. Informatii suplimentare, la www.koemmerling-better-world.com
|