„Incheiem anul 2022 la un nivel similar cu 2021, ceea ce este o veste buna intrucat am navigat in ape tulburi, dar au existat atat plusuri, cat si minusuri. Desi incepusem foarte bine acest exercitiu financiar, dupa luna februarie am inregistrat un regres pe care am reusit sa il depasim insa cu strategie, ambitie si perseverenta. Pentru 2023, ne-am propus sa obtinem cresterea pe care nu am reusit sa o inregistram in 2022 si sa recuperam pierderile, bazandu-ne pe faptul ca avem in lucru proiecte importante care se vor incheia anul viitor. Aceasta perioada dificila a adus provocari serioase in activitatea firmei Alumni, cum ar fi, de exemplu, timpii de executie si livrare pentru echipamentele furnizate cuprinsi intre 3 - 4 luni initial, si care au atins in unele cazuri intre 9 - 12 luni. Totusi, cea mai importanta modificare ce a survenit in ceea ce ne priveste consta insa in faptul ca anul acesta am reusit sa ne mutam intr-un nou sediu ce include birouri si spatii de depozitare cu o suprafata de 1.000 de metri patrati si un teren de 5.000 de metri patrati, in localitatea Cristian, din judetul de resedinta Brasov. Odata cu mutarea intr-un spatiu mai mare, am reusit sa ne reorganizam activitatea, sa ne majoram capacitatea de distributie si depozitare si sa imbunatatim timpii si acuratetea livrarilor. De asemenea, am investit sume importante in crearea unor stocuri de marfa care sa ne ajute sa facem fata cu brio perioadei urmatoare. Toate aceste schimbari au reusit sa ne faca sa functionam, in prezent, mult mai bine. In ceea ce priveste digitalizarea, am depus eforturi in acest sens, inca dinainte ca acest termen sa fie la moda. In urma acestora, am reusit sa avem trasabilitate foarte buna pentru produsele pe care le comercializam si care sunt in mare parte piese foarte mici si exacte. Stim astfel sigur ce a achizitionat fiecare client de la noi, din 2006 pana astazi, pentru ca avem un program de gestiune integrat. Am pus de-a lungul timpului un mare pret pe trasabilitate si am ajuns sa putem urmari produsele pe care le comercializam, sa putem sa intelegem cum se comporta acestea in timp, ce randament operational si ce fiabilitate au. Acest mod de lucru ne ajuta foarte mult sa intelegem si ce vindem mai bine si ce se intampla cu produsele comercializate, dar si in esenta in segmentul de scule distribuite, cum sa sustinem fluxuri de productie optime in unitatile de productie ale clientilor nostri. Desi traversam o perioada dificila, am reusit in ultimul timp sa avem relatii de business mult mai bune cu beneficiarii, pe care i-am sustinut si care s-au putut baza pe noi si datorita faptului ca pe piata sunt mult mai putini furnizori specializati, iar concurenta este redusa. A contat de asemenea si faptul ca maririle de preturi la produsele comercializate au fost modice in cazul nostru. Putem spune, astfel, ca valoarea de vanzare pe client a crescut, dar si ca intelegerea nevoilor clientilor este deja la un alt nivel. Am observat ca acestia sunt mult mai deschisi in zona cunoasterii si accepta sa primeasca servicii de consultanta specializata din partea noastra, in consecinta a crescut si rata de adoptare a tehnologiilor noi. In viitor, in vederea dezvoltarii domeniului de activitate, ar fi de foarte mare ajutor ca firmele din domeniu sa faca lucrurile ca la carte si sa livreze astfel produse care sa contribuie la reducerea reala a consumului de energie. Daca ferestrele nu mai sunt fabricate si montate oricum, producatorii isi pot orienta discursul catre eficientizarea energetica si vor avea foarte mult de castigat din punct de vedere financiar. In calitate de furnizori de software pentru sticla, putem spune ca un alt aspect care ar putea ajuta la dezvoltarea pietei este digitalizarea, prin intermediul careia companiile pot strange mai multe date despre clienti si ii pot ajuta mai mult”. Informatii suplimentare, la
www.alm.ro