Vreme de doua zile, la centrul de comunicare Rehau Art, furnizorul de solutii polimerice Rehau - cu o experienta de peste 70 de ani in domeniu - a organizat un eveniment special dedicat inovatiei, la care au fost prezentate mai mult de 40 de subiecte pe aceasta tema, referitoare, printre altele, la noutati, materiale, procese, stadiul curent al digitalizarii etc. Dincolo de activitatea sa principala, Rehau isi propune sa acceseze zone complet noi, prin care sa securizeze afacerea si sa-i asigure succesul financiar in viitor. Oficialii grupului german au subliniat ca obiectivul principal este acela de a deveni un lider in domeniul inovatiei si, in acelasi timp, de a diversifica spectrul domeniilor abordate, succesul din acest punct de vedere constituind o dovada a faptului ca drumul ales este cel corect. Oficialii Rehau considera ca angajatii proprii trebuie sa fie familiarizati cu noutatile, pentru a asigura progresul corporatist si pentru a intelege corect strategia de dezvoltare. Fiind adresata in principal expertilor din cadrul grupului, manifestarea le-a oferit acestora prilejul de a lua contact direct cu o gama extinsa de produse si servicii, pornind de la sistemele de alarmare pentru ferestre, solutiile integrate pentru domeniul imobiliar sau aplicatiile software de proiectare digitala a operatiunilor de renovare a bailor si terminand cu procesele de productie si reciclare, metodele revolutionare de
e-learning etc. Evenimentul nu s-a limitat la spatiul oferit de Rehau Art, extinzandu-se si in curtea interioara a companiei, care a devenit, la randul sau, o veritabila scena de prezentare a inovatiilor, dintre care s-a remarcat, de exemplu, minibusul electric e.Go Mover. Managerii Rehau au mai adaugat ca, alaturi de calitatea produselor, in epoca actuala o importanta majora o detin serviciile si functionalitatile aditionale, schimbarea pietelor internationale, cresterea competitivitatii si modificarea cerintelor utilizatorilor constituind provocari reale pentru toate companiile active pe plan mondial. De aceea, se impune pozitionarea optima pe noile piete, „atingerea” noilor grupuri de consumatori si asigurarea unei cresteri sanatoase a afacerii, iar in acest demers complex inovatiile au un rol hotarator.