REHAU pune accent pe accesorizarea superioara a tamplariei |
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 01 Aug 2018 06:02 |
Managementul Rehau estimeaza o contractie de peste 5 % a rezultatelor fata de primul semestru al anului trecut, iar sansele de corectare a tendintei respective pana la finele exercitiului financiar curent sunt minime. Competitia in planul preturilor s-a accentuat inclusiv pe pietele europene, ceea ce genereaza dificultati pentru producatorii romani de tamplarie termoizolanta. Un alt punct nevralgic este legat de deficitul de forta calificata de munca. In continuare, Adin Tabacu, director de vanzari al companiei, analizeaza succint aceasta conjunctura.
- Descrieti situatia competitiva din sectorul local al profilelor din PVC.
- Piata de tamplarie si cea de profile din PVC nu inregistreaza modificari esentiale fata de situatia din urma cu unul sau doi ani, fiind influentata de conjunctura economica mediocra si de absenta proiectelor majore de investitii, la scara nationala. Imobilele rezidentiale aflate in constructie (tot mai putine in ultimele luni) par insuficiente pentru a produce o revigorare vizibila a bransei. Ar fi nevoie de un aport mai semnificativ al consumului populatiei (renovari/reabilitari), insa pentru aceasta trebuie indeplinita conditia unei puteri de cumparare superioare. Producatorii importanti sunt prezenti in continuare la export, aceasta ramanand o zona de maxim interes. - Ce actiuni intreprindeti pentru consolidarea pozitiei competitive?
- Ne straduim sa furnizam clientilor nostri servicii cat mai bune, o aprovizionare ritmica si lipsita de sincope, profile de calitate etc. Suntem furnizorul avand cea mai bine dezvoltata capacitate logistica din Romania (depozite, marfa pe stoc, personal etc.), iar acesta este un foarte important argument de vanzare. Ne straduim, de asemenea, sa ne pastram competitivitatea in planul preturilor, precum si a altor conditii comerciale - un demers dificil la ora actuala in tara noastra - si nu numai. - Cum au evoluat performantele financiare in ultima perioada?
- Rezultatele noastre urmaresc trendul pietei, volumele situandu-se putin sub valorile inregistrate in perioada similara a anului trecut. Totusi, am reusit o buna optimizare a costurilor, rezultatul fiind in aceasta privinta superior perioadei precedente. - Intentionati o „improspatare” a portofoliului de produse?
- Dupa cum am promis la editia din acest an a Fensterbau/Frontale, vom prezenta in curand inovatii privind tehnica ferestrelor. Credem ca accesorizarea superioara a elementelor de tamplarie (cu sisteme de alarma, spre exemplu, sau geamuri termoizolante cu noi functii) este un trend modern, necesar si care se va impune tot mai mult in viitorul foarte apropiat. - Cum caracterizati relatiile de afaceri cu partenerii locali?
- Raporturile cu partenerii nostri sunt bune si foarte bune. Succesul oricarei afaceri este dat, in primul rand, de satisfactia clientilor si in consecinta ne straduim sa facem tot ce ne sta in putinta pentru a-i deservi bine. Desigur ca exista uneori si dificultati. Nu incercam sa ne impunem punctele de vedere, insa depunem eforturi de a-i convinge ca realizarea unor produse de calitate si o atitudine onesta in piata au intotdeauna castig de cauza. |