Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 07 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SALAMANDER: Piata creste prin orientarea beneficiarilor spre tamplaria de calitate
SALAMANDER: Piata creste prin orientarea beneficiarilor spre tamplaria de calitate
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 05 Apr 2021 06:58
Sistemele Salamander au o istorie bogata pe piata din Romania, fiind, alaturi de alte profile germane din PVC, preferate de procesatorii locali pentru executia unor ansambluri de tamplarie de inalta calitate. Prezente initial in mod exclusiv prin intermediul unor dealeri locali si avand, in prima faza, o utilizare limitata de pretul ridicat aferent unor sisteme din categoria premium, treptat solutiile Salamander au castigat notorietate datorita caracteristicilor tehnice deosebite si au avansat rapid din punct de vedere al cotei de piata, ajungand ca, in prezent, sa fie printre cele mai vandute produse din categoria respectiva. Performanta a venit, dupa cum era firesc, odata cu maturizarea pietei de profil, dar s-a datorat intr-o mare masura si atentiei deosebite pe care Romania a avut-o din partea managementului grupului german. Considerata o zona cu un potential real de dezvoltare pe termen lung, tara noastra a fost inscrisa pe lista de prioritati, compania desemnandu-l pe Adrian Mingiuc sa coordoneze operatiunile de comercializare la nivel national. Datorita experientei pe care acesta o are in raport cu produsele Salamander, in calitatea sa de distribuitor cu state vechi al acestora pe plan local, Adrian Mingiuc  poate fi considerat unul dintre artizanii succesului grupului german in tara noastra.   
 
-Care este, la momentul actual, pozitia pe care Salamander o detine pe piata nationala a profilelor din PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta? Cum a evoluat compania din punct de vedere al cotei si ce estimari aveti pe termen scurt, mediu si lung? 
-Dupa cum rezulta din cercetarile de piata pe care le avem la dispozitie, in 2020 activitatea pe piata profilelor din PVC pentru pentru ferestre/usi echipate cu geam termoizolant a fost similara celei din anii precedenti, pe anumite segmente consemnand chiar o usoara crestere. Consideram ca trendul respectiv se va mentine si in urmatorii ani, cu mentiunea ca acea crestere despre care am precizat anterior va fii realizata, in mod preponderent, din orientarea consumatorului final spre o calitate superioara a produselor finite si nu ca urmare a unei cresteri cantitative. Referitor la compania noastra, apreciem ca avem o cota de piata cuprinsa intre 17% si 19%, pe care ne-o dorim consolidata si in ani care vor urma.
 
-Cum caracterizati cererea curenta in ceea ce priveste tipurile de sisteme? Observati diferente notabile generate de criza sanitara aflata in curs de desfasurare? 
-Piata romaneasca de tamplarie din PVC se indreapta cu pasi rapizi catre faza sa de „maturitate”, daca se poate spune asa. Consumatorii se orienteaza tot mai mult spre caracteristicile materialelor din care este executata tamplaria, precum si spre designul si performantele ferestrelor. De aceea, ponderea profilelor cu garnitura mediana de etansare si a celor cu sase sau mai multe camere de izolare este in crestere. De asemenea, ponderea profilelor infoliate a depasit 50% din totalul livrarilor. In ceea ce ne priveste, pe piata din Romania comercializam seriile bluEvolution73, Streamline 76, greenEvolution76, bluEvolution8 si bluEvolution92. Fiecare dintre ele isi are o cota de piata bine definita.
 
-Ce vanzari a realizat subsidiara locala a Salamander in 2020 si care sunt perspectivele pentru exercitiul financiar in curs? 
-Pentru compania noastra, anul 2020 a fost unul de consolidare si, de aceea, suntem multumiti ca am reusit stabilizarea operatiunilor si derularea acestora in conditii aproape normale, in ciuda restrictiilor de multiple feluri generate de masurile implementate de autoritati in efortul de limitare a efectelor negative ale pandemiei. In ceea ce priveste viitorul, pentru noi provocarea anului 2021 va fii reprezentata de implementarea de produse noi, concomitent cu consolidarea relatiilor actuale de parteneriat. 
 
-Care sunt principalele dificultati in derularea activitatii si in ce masura acestea au fost generate de pandemia Covid-19?
-Problemele curente sunt legate, in principal, de restrictiile impuse de criza noului coronavirus, fiind date de dificultatile in aprovizionare si livrare, de cele generate de masurile de carantina implementate in diverse state ale lumii etc. Pentru a preintampina derapajele si a preveni ca activitatea noastra sa fie semnificativ perturbata, pastram o legatura stransa cu partenerii, reactionand imediat la miscarile pietei, la solicitarile clientilor etc. De asemenea, estimam si planificam productia in functie de informatiile permanente pe care le schimbam cu partenerii nostri. 
 
-Nominalizati cei mai importanti colaboratori cu care derulati contracte in tara noastra. 
-Pe plan national, Salamander liveaza profilele din PVC pe doua cai majore de distributie, respectiv vanzare directa si prin intermediul dealer-ului nostru, compania Mediapress. Fiecare client din portofoliu este important pentru noi, deoarece strategia implementata la nivel de grup implica derularea unor de parteneriate durabile, care sa permita cresterea si dezvoltarea colaboratorilor si, implicit, a grupului nostru. Putem afirma cu mandrie ca 30% dintre firmele specializate in fabricatia de tamplarie PVC care fac parte din clasamentul primilor 20 de producatori din Romania lucreaza cu profile Salamander.
 
-Mentionati cateva elemente-cheie care ar putea influenta pozitiv cresterea pietei in perioada urmatoare. 
-In Romania, precum si in mai multe tari in care isi desfasoara activitatea grupul Salamander, se constata o reorientare a investitiilor spre confortul personal si, implicit, spre cel al locuintei. Atitudinea respectiva determina o crestere a cererii pe segmentul renovarilor, respectiv al extinderilor spatiului de locuit. Ferestrele, ca element ce face legatura intre fatada si zona de interior au o contributie esentiala la cresterea calitatii celei din urma, prin aportul de lumina naturala, termo-fonoizolare, panorama oferita, ventilatie si designul suprafetelor. 
 
-Cum estimati ca va evolua cererea in anii urmatori, avand in vedere strategia europeana de eficienta energetica si obiectivele pactului Green Deal? 
-Salamander sustine puternic, inca de la infiintarea companiei, orientarea spre utilizarea energiei regenerabile. Avem, de exemplu, o micro- hidrocentrala amplasata in zona fabricii din Germania, care produce o parte din energia electrica necesara pentru productia profilelor din PVC.
De asemenea, in componenta produselor noi exista o pondere semnificativa de material reciclat. Solutiile noi, Greta si EvoCore, despre care vom discuta pentru implementare cu partenerii nostri in perioada urmatoare, au contributii semnificative in acest sens.
 
-Transmiteti un mesaj pietei de profil din Romania – parteneri, competitori si beneficiari.
-As dori sa adresez multumiri partenerilor nostri pentru eforturile constante in vederea respectarii cerintelor stipulate in manualele noastre de prelucrare, precum si pentru preocuparea lor constanta pentru cresterea calitatii ferestrelor si usilor executate din profilele PVC promovate de Salamander.
 
 
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left