Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
19 Aug 2021 06:53
|
Prin implementarea strategiei S500, grupul german Salamander urmareste dublarea veniturilor sale pana in 2030, fapt ce justifica orientarea sa actuala spre o crestere profitabila. Fundamentul pe care se bazeaza aceste planuri ambitioase este constituit de echipa de angajati inalt calificati, motivati si dedicati, care detin cunostintele necesare si au abilitatile pentru a contura viitorul companie, sustin oficialii Salamander. In prezent, divizia Window and Door Systems ocupa o pozitie fruntasa in topul european al furnizorilor de sisteme din PVC destinate executiei de tamplarie termoizolanta, in vreme ce sectia de solutii premium este lider mondial in fabricatia sustenabila de produse din piele de cea mai inalta calitate. Pentru a le multumi pentru loialitate si performanta, conducerea Salamander i-a invitat recent pe toti angajatii grupului la o festivitate, ce a avut loc la Turkheim – Germania. Reuniunea respectiva a devenit o traditie in ultimii ani, fiind organizata in scopul consollidarii relatiilor dintre angajati. Dupa o pauza in 2020, impusa de restrictiile ocazionate de pandemia Covid-19, evenimentul a fost reluat in 2021 si s-a materializat printr-un real succes, prilejuind socializarea a mai mult de 600 de experti, intr-un cadru familiar. Cu aceasta ocazie, conducerea grupului a afirmat ca 2020 a fost un an deosebit de solicitant pentru toata lumea, turbulentele afectand profund activitatea si fiind depasite doar gratie performantei excelente a angajatilor. Aceasta atitudine caracterizata printr-un inalt profesionalism face posibile prognozele optimiste actuale. In cazul Salamander, traditia si inovatia tehnica se completeaza reciproc, au mai subliniat oficialii companiei, care au adaugat ca, datorita modului vizonar de management al operatiunilor, firma continua dezvoltarea atotcuprinzatoare a portofoliului sau de produse, punand un accent deosebit de puternic pe sustenabilitate si design. In incheiere, reprezentantii Salamander au reafirmat ideea conform careia angajatii care lucreaza in prezent la produsele viitorului sunt cei care creeaza un avantaj competitiv substantial pentru grupul german. Pentru informatii suplimentare, click aici
|