Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 11 Aprilie 2025
BUCINMOB
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SELENA GROUP: Majorare de 3,6% a vanzarilor in semestrul intai
SELENA GROUP: Majorare de 3,6% a vanzarilor in semestrul intai
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 01 Sep 2014 16:05
In cadrul raportului privind rezultatele financiare consolidate din primul semestru al anului in curs, managerii Selena Group precizeaza ca, in perioada de referinta, au obtinut o majorare de circa 3,6% a vanzarilor (comparativ cu aceeasi perioada din 2013), insa rezultatul net, desi pozitiv, a fost grav afectat de situatia geopolitica dificila din Europa de Est si Asia Centrala, care a generat deprecierea masiva a unor monede locale in raport cu euro. Astfel, conducerea corporatiei – ce reprezinta un producator si distribuitor de talie mondiala pe segmentul substantelor chimice pentru constructii – avertizeaza ca incasarile efective au fost influentate negativ de climatul economic nefavorabil al multor piete est-europene, cresteri mai importante fiind remarcate insa in Turcia, Spania, Polonia, Brazilia si SUA. Totusi, deprecierea de -78,8% a rezultatului net reprezinta o realitate, generata de deprecierea rapida a unor monede locale (din Rusia, Ucraina si Kazahstan) in raport cu euro. „Cifra de afaceri din intervalul de referinta a avut un cuantum de 503 milioane de zloti - PLN (circa 120,3 milioane de euro), fiind evidentiata astfel o crestere evidenta, insa fragila in contextul in care impactul negativ al tensiunilor geopolitice din partea de est a continentului, unde avem o expunere deosebita, a inceput sa se resimta asupra activitatii noastre. Suntem, totusi, multumiti de aceste rezultate, deoarece declinul din zona est-europeana a fost compensat de cresteri ale livrarilor pe alte piete. In al doilea trimestru a.c. am recuperat pierderea consemnata in ianuarie-martie, printr-un plus de 17 milioane PLN. Pentru a contracara problemele curente, am lansat un plan de restructurare, ce presupune optimizarea costurilor operationale, la subsidiarele din Europa de Est si, in acelasi timp, ne focalizam atentia pe aplicarea unei strategii mai ample, ce vizeaza cresterea gradului de inovatie si competitivitate pentru produsele livrate de Selena Group. Analizam cu atentie situatia din Ucraina, care tinde sa se inrautateasca, urmand sa aiba efecte negative regionale al caror impact nu poate fi evaluat momentan. De asemenea, suntem ingrijorati de trendul descendent remarcat pe anumite piete mature, in ultimul timp”, a declarat presedintele corporatiei, Jarosław Michniuk. Noul planul de afaceri aplicat in intervalul 2014-2016 se subordoneaza sloganului „Asiguram impreuna performante superioare in constructii!”, care are ca scop identificarea unor noi directii de dezvoltare (concomitent cu procesul de consolidare a celor actuale), prin lansarea de produse inovatoare, care corespund actualelor tendinte pe plan mondial, imbunatatirea calitatii si orientarea pe cerintele specifice fiecarei piete in parte, respectiv in sectorul de constructii noi, in domeniul finisajelor si al reabilitarilor. Anul trecut, Selena Group – care se afla printre primii trei fabricanti mondiali de spuma poliuretanica, integrand marcile Tytan, Artelit si Quilosa – a realizat o cifra de afaceri de 1,11 miliarde PLN (circa 262 milioane de euro) si a revenit la profitabilitate, consemnand un rezultat net pozitiv (20 milioane PLN sau 4,8 milioane de euro). Grupul reuneste 30 de companii in 17 tari din intreaga lume, coordonand unitati de fabricatie in Polonia, Turcia, Spania, Coreea de Sud, China, Romania si Brazilia.   
***
In ceea ce priveste activitatea subsidiarei Selena Romania, aceasta si-a propus sa devina un operator important pe segmentul local de adezivi si mortare pe baza de ciment, mai ales dupa ce a preluat controlul total (in august 2013) asupra firmei Euro MGA Product. Potrivit celor mai recente date oficiale, filiala din tara noastra a raportat pentru 2013 o cifra de afaceri neta ce depaseste 37,8 milioane de lei, in scadere cu -19,57% fata de cele 47 milioane de lei din precedentele 12 luni. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 
TSV
ABONARE REVISTE
REYNAERS
Aluplast
rehau
RT 2025
Editia
MARTIE-APRILIE 2025!
- pe site -
 

Autentificare

simonswerk left
hospice doneaza