WORM: Disciplina legislativa ar contribui la reluarea trendului ascendent al domeniului |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 27 Dec 2013 09:00 |
Managerii furnizorului de profile din PVC, feronerie si accesorii Worm, din Targoviste, au declarat ca in ultima perioada, in vederea contracararii efectelor negative ale recesiunii, au adoptat un set de masuri care a inclus extinderea numarului de clienti in zona de vest a tarii si cresterea stocurilor de sisteme, astfel incat toti partenerii sa beneficieze de cele mai bune servicii si operativitate maxima in livrari. De asemenea, in prezent, se afla in derulare un program amplu de dezvoltare a imaginii companiei, care a presupus, in 2013, alocarea unor fonduri cu o valoare de peste 400.000 de euro, in vederea realizarii unei hale de depozitare, prevazuta cu birouri.
Marin Voicu, administrator al Worm: „Anul 2014 se anunta deja a fi o perioada cu numeroase probleme pentru firmele din domeniul tamplariei termoizolante, iar trendul ascendent din constructii estimam ca va fi reluat din al doilea semestru sau cel tarziu in prima jumatate a lui 2015. Dintre dificultatile care pot fi remarcate in acest moment in bransa am putea indica instabilitatea financiara, concurenta neloiala si orientarea beneficiarilor catre achizitia de produse economice, precum si faptul ca influenta factorilor de decizie politico-economici asupra mediului de afaceri specific se rezuma doar la colectarea taxelor si impozitelor, neexistand nicio strategie clara de sprijinire a micilor companii care au de luptat, pe de o parte, cu marile corporatii multinationale, iar pe de alta, cu zona «neagra» a economiei. Consideram ca pentru dezvoltarea sustenabila a domeniului se impune eliminarea pe cat posibil a practicilor ilegale si adoptarea unor masuri severe in ceea ce priveste disciplina financiara intre firme, astfel incat sa se elimine neplata facturilor prin invocarea procedurii de insolventa sau prin alte practici legislative. Refuzul unui document de plata ar trebui considerat infractiune si sanctionat foarte sever, ajutand astfel la asanarea mediului de afaceri. In aceste conditii, pentru 2014 vizam o stabilizare a incasarilor, cu atat mai mult cu cat in 2013 nu am mai reusit sa atingem nivelul de 10,6 milioane de lei consemnat in 2012. La realizarea vanzarilor, contributia predominanta (cu 80% din total) o are comercializarea profilelor PVC marca Vivaplast, diferenta constand in vanzarea feroneriei Vorne si G-U (cu 15%) si a altor accesorii. Livrarile se deruleaza la nivel national, prin intermediul celor doua showroom-uri din Targoviste si Ploiesti si prin reteaua proprie de transport, stocurile mentinandu-se, in permanenta, la circa 100 de tone”.
|