EXTRUPLAST: Sunt planificate investitii in valoare de 3,5 milioane de lei |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 22 Feb 2012 10:16 |
Compania Extruplast vizeaza pentru 2012 o majorare de 30% a cifrei de afaceri, in 2011 fiind consemnata o crestere de aproximativ 32% fata de veniturile din 2010. Firma este specializata in productia/distributia a peste 27 tipuri de profile din PVC (disponibile inclusiv in varianta infoliata), cu o pondere de 70% in vanzarile totale, diferenta fiind constituita de comercializarea de feronerie si accesorii.
Cristian Vasile Tamasan, director general al Extruplast: „In 2011, am aplicat o strategie de extindere a afacerii, care a inclus accesarea pietelor din Ungaria si Republica Moldova. Activitatea de distributie a fost separata de procesul de productie, urmarindu-se atat dezvoltarea gamei de produse, prin initierea unor parteneriate strategice cu furnizorii externi, cat si deschiderea de noi puncte de lucru. Acestea se vor adauga retelei existente, formate din opt centre zonale, distributia realizandu-se si prin intermediul parteneriatelor cu aproximativ 520 de colaboratori specializati. De asemenea, ne-am diversificat gama sortimentala, am dezvoltat reteaua de vanzare/logistica, am majorat capacitatea de fabricatie si am inaugurat o noua hala de productie, pentru constructia careia am alocat fonduri in valoare de 2,5 milioane de lei. Totodata, am initiat numeroase parteneriate importante si am reusit sa ne mentinem activitatea la cote optime, fara sa aplicam masuri de restructurare. In 2012, obiectivele de dezvoltare pe care le avem in vedere sunt reprezentate de marirea capacitatii de productie si diversificarea in continuare a gamei de produse cu cateva tipuri de profile, pentru care intentionam sa investim suma de 3,5 milioane de lei. Segmentul de piata specific este influentat negativ de cresterile cotatiei materiilor prime, de potentialul financiar scazut al beneficiarilor si de faptul ca furnizorii de materii prime incearca sa impuna cresteri de pret, iar producatorii sunt in continua cautare a unor alternative. Spre deosebire de piata locala, la nivel international se poate remarca un grad ridicat de stabilitate. In 2012, estimam ca modificarile care vor aparea in bransa vor fi reprezentate de concentrarea productiei de tamplarie termoizolanta intr-un numar mai mic de unitati, cu o capacitate de productie mai mare si cu eficienta sporita”.
|