Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 25 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - FOM ROMANIA: Strategie de consolidare a parteneriatelor de afaceri
FOM ROMANIA: Strategie de consolidare a parteneriatelor de afaceri
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 04 Iul 2012 09:51
Bogdan Fodor (35 de ani)
Functia/Firma: director general, Fom Romania;
Experienta profesionala: 11 ani in domeniul echipamentelor pentru tamplarie.
 
Fom Romania, reprezentanta autohtona a grupului multinational Fom Industrie - Italia, a fost infiintata in anul 2005, toate produsele promovate pe plan intern fiind fabricate exclusiv in Italia si fiind caracterizate de un raport optim calitate-pret. Corporatia a celebrat, recent, 40 de ani de activitate in domeniul realizarii de utilaje pentru executia tamplariei din aluminiu si din PVC, fiind un important furnizor de echipamente la nivel international. Concernul integreaza opt societati si numeroase filiale operative, in state importante din intreaga lume.
 
-Cum au evoluat rezultatele financiare ale firmei in ultimul timp?
-In primele luni din 2012 am reusit sa ne incadram in graficul obiectivelor stabilite la nivel de grup la inceputul anului. Astfel, in semestrul intai, am consemnat o crestere de 30% a veniturilor, comparativ cu perioada similara din 2011, iar pana la finalul exercitiului financiar in curs, prognozam o majorare de inca 20%.
 
-Ce obiective pentru dezvoltare v-ati propus pentru anul in curs?
-Pentru 2012 ne-am propus sa ne consolidam relatiile de afaceri cu partenerii existenti, pentru ca impreuna sa identificam solutii conforme cerintelor acestora. Acest obiectiv completeaza programul de extindere in teritoriu si de acoperire a unei parti cat mai mari din suprafata tarii, pe care l-am definitivat de curand. Strategia actuala de marketing a fost elaborata luand in considerare situatia economica din prezent si este, astfel, echilibrata, chiar daca am luat in calcul si o posibila relansare a investitiilor. De asemenea, grupul din care facem parte investeste foarte multe resurse financiare in programe de cercetare si dezvoltare a noilor produse, axandu-se pe identificarea de solutii inovatoare pe segmentul centrelor de lucru si al liniilor automatizate. De altfel, tocmai acest proces continuu de investitii a determinat pozitionarea firmei in topul producatorilor mondiali de utilaje pentru tamplarie termoizolanta si pe segmentul celor de tip industrial.
 
-Indicati principalele dificultati care se regasesc pe piata.
-Una dintre principalele probleme pe care le intampina colaboratorii nostri este reprezentata de refuzul bancilor de a finanta proiectele europene aprobate, ceea ce a determinat stoparea acestora. Astfel, pentru revigorarea bransei, s-ar impune reluarea creditarii pentru micii si marii investitori, pentru ca acestia sa-si poata dezvolta capacitatile de productie.
 
-Cum se structureaza oferta proprie de produse si servicii?
-Principala categorie de echipamente promovate este reprezentata de utilajele pentru tamplaria din aluminiu, dintre care se evidentiaza masinile de debitat la doua capete, liniile CNC pentru prelucrarea reperelor din aluminiu si pantografele CNC (care reprezinta aproximativ 60% din totalul vanzarilor). Distributia este asigurata la nivel national, beneficiarii nostri fiind repartizati uniform pe intreg teritoriul tarii. Dintre serviciile auxiliare pe care le asiguram clientilor, se remarca: transportul, instalarea echipamentelor, service in garantie si post - garantie (pentru care dispunem de echipe specializate) etc. De asemenea, un aspect definitoriu al activitatii consta in furnizarea de consultanta specifica pentru achizitia masinilor, in functie de capacitatea de productie pe care o vizeaza, calificarea personalului de care dispune si pentru elaborarea schemelor care permit pozitionarea optima a utilajelor in spatiul de productie, in vederea atingerii celui mai bun grad de productivitate.
 
 
rehau
ABONARE REVISTE
SISECAM
TSV
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left