Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 28 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - SELENA FM: Sigla restilizata, cu ocazia implinirii a doua decenii de activitate
SELENA FM: Sigla restilizata, cu ocazia implinirii a doua decenii de activitate
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 08 Aug 2012 07:48
Cu prilejul aniversarii a 20 de ani de activitate neintrerupta pe piata substantelor chimice pentru constructii, Selena FM – Polonia (unul dintre cei mai importanti producatori mondiali de profil) urmareste sa-si consolideze imaginea de companie cu activitate preponderent internationala, implementand noua sigla Selena, insotita de sloganul „Global experience”. Potrivit managerilor holdingului, decizia respectiva s-ar fi impus in orice caz, deoarece marca Selena este promovata si cunoscuta in 70 de tari din intreaga lume, iar noul mod de comunicare vizuala consolideaza identitatea marcii si o face accesibila pe piata. „Departamentul de comunicare corporatista a finalizat designul siglei Selena, astfel incat aceasta sa corespunda noilor cerinte si sa poata fi asociata usor cu denumirile comerciale Tytan Professional si Artelit. Noul logo  va accentua profilul international al grupului, mai ales ca peste 70% din vanzari se efectueaza actualmente in afara granitelor statului de resedinta. Introducerea siglei constituie, insa, prima etapa a unui proiect mult mai complex de redefinire a personalitatii si identitatii concernului Selena, configurand in acest fel imaginea unei firme curajoase, deschise, dinamice si axate pe dezvoltarea durabila a activitatii. Noua imagine ce va fi difuzata pe piata sugereaza si ca Selena se axeaza preponderent pe procesul de inovare, furnizand produse si solutii ce indeplinesc exigentele diverse ale clientilor. De asemenea, s-a luat decizia reconfigurarii marcii strategice Tytan Professional, prin modificarea siglei in sensul modernizarii acesteia si sporirii gradului de vizibilitate”, informeaza conducerea Selena Group.
***
In primele trei luni ale anului in curs, Selena FM Group a inregistrat venituri consolidate din vanzari in cuantum de 186,9 milioane de zloti – PLN (sau 44,75 milioane de euro), in crestere cu 10% fata de perioada similara a anului trecut, cand incasarile s-au situat la 170,2 milioane PLN (42,82 milioane de euro). Totodata, in 2011 s-a depasit in premiera pragul psihologic al unei cifre de afaceri de 1,02 miliarde PLN sau aproape 252 milioane de euro (+16,32%), nivelul respectiv fiind corespunzator unui profit net de 17,9 milioane PLN (4,41 milioane de euro). Informatii suplimentare, la www.selenafm.com
 
ABONARE REVISTE
TSV
SISECAM
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left