Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 23 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - ADF PROD: Cifra de afaceri de 22 de milioane de euro, estimata pentru 2021
ADF PROD: Cifra de afaceri de 22 de milioane de euro, estimata pentru 2021
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 16 Dec 2021 06:10
Compania ADF Prod, cu sediul in judetul Neamt, este recunoscuta pe piata nationala de tamplarie ca unul dintre producatorii consacrati de tamplarie termoizolanta din PVC, avand o experienta de peste 27 de ani in acest domeniu. Firma produce si geam termoizolant, iar anul acesta a demarat si fabricarea de rulouri din aluminiu, realizand produse de acest tip la cele mai inalte standarde de calitate. Dupa cum precizeaza Florin Luca, directorul executiv al companiei, prioritatile acesteia au fost intotdeauna indeplinirea celor mai exigente cerinte ale clientilor, precum si realizarea celor mai bune ferestre si usi din PVC. Alaturi de actualul portofoliu de produse, firma pune la dispozitia clientilor si o gama complexa de servicii. Este vorba cu precadere de serviciile de consiliere, care sunt asigurate de o echipa specializata de consilieri tehnici si de vanzari. Prin experienta si pregatirea pe care o detin, acestia pot oferi solutiile cele mai potrivite din punct de vedere constructiv, tehnic si financiar pentru fiecare proiect in parte. De altfel, fiecare lucrare adjudecata este considerata a fi una de referinta, iar managementul ADF Prod opineaza ca este un demers esential sa fie aproape de client in fiecare etapa a procesului de achizitie. Montajul ferestrelor este asigurat nu doar in conformitate cu toate cerintele in vigoare, ci si de catre echipe specializate, iar transportul este asigurat in conditii de maxima siguranta. Toate produsele ADF sunt certificate si beneficiaza de garantie pana la cinci ani.
- Detaliati procesele de productie si portofoliul de produse ADF.
- Detinem o capacitate de productie de 500 de unitati (ferestre si usi)/ zi, aceasta fiind exploatata aproape in totalitate in acest an. Ansamblurile termoizolante pe care le fabricam sunt disponibile in urmatoarele game constructive - ADF Exclusiv (15% din totalul segmentului tamplariei din PVC), ADF Design (10%), ADF Smart si ADF Smart Alu (15%), precum si ADF Premium (60%). Acestea integreaza profile Salamander (seriile bluEvolution 92, bluEvolution 82 si greenEvolution MD 76), feronerie Maco, geam termoizolant fabricat in regie proprie cu sticla Saint-Gobain si distantier termic DuraTherm, ce este un distantier de tip «warm edge» oferit in standard in toate gamele de produse ADF. De asemenea, pentru realizarea rulourilor din aluminiu, detinem utilaje de ultima generatie, iar pentru productia ansamblurilor termoizolante din PVC si cea a geamului termoizolant, utilizam linii de productie complet automatizate. Astfel, peste 90% din operatiunile executate in ciclul de productie se fac pe utilaje moderne garantand o precizie maxima, de pana la 0,2 mm. Totodata, pe parcursul fiecarui proces de productie, am stabilit un sistem de asigurare a calitatii (verificare pe flux), capabil sa raspunda standardelor de calitate. Pentru a putea respecta termenele de livrare, liniile tehnologice de ultima generatie sunt dotate cu asistenta computerizata, permitand Serviciului Clienti sa monitorizeze stadiul in care se afla fiecare proiect. Mentinem si dezvoltam permanent capacitatea de competitie, investitiile noastre realizandu-se in capitalul uman, programe si utilaje de ultima generatie, toate acestea pentru ca produsul final obtinut sa poata indeplini cele mai riguroase standarde europene.
- Precizati cum asigurati distributia tamplariei marca ADF.
- Distributia produselor proprii se realizeaza la nivel national atat prin intermediul celor 21 de showroom-uri, cat si printr-o retea de parteneri care include aproximativ 100 de colaboratori. Pentru a ne putea consolida relatiile cu partenerii, la inceputul acestui an, am implementat o solutie software integrata pentru managementul afacerii. Sistemul este alcatuit din module integrate, care contribuie nu doar la imbunatatirea colaborarii in cadrul companiei, ci si la imbunatatirea colaborarii cu partenerii. Acestia isi pot verifica si isi pot urmari comenzile prin intermediul portalului B2B pe care l-am pus la dispozitia lor. Ne distribuim produsele si pe pietele externe, operatiunile de acest tip insumand, in 2021, aproximativ 43% din cifra totala de afaceri. Procentul este in crestere fata de 2020, redresarea exportului fiind cel mai important obiectiv pe care l-am avut in vedere anul acesta, luand in considerare faptul ca operatiunile de acest tip au fost afectate negativ in 2020. Tamplaria ADF se exporta in tari precum Italia, Franta, Germania, Belgia si Austria, iar pe toate aceste piete externe, avem in desfasurare parteneriate cu firme locale, care se implica si in instalarea produselor. Tara cea mai reprezentativa din acest punct de vedere este Italia. Produsele ce poarta marca ADF sunt fabricate conform acelorasi standarde de calitate atat pentru piata nationala, cat si pentru cele externe.
- Care sunt principalele obiective de dezvoltare implementate in 2021?
- Pe langa redresarea exportului, care a fost principalul nostru obiectiv, in 2021 a trebuit sa gasim solutii la criza de materii prime si la cea de personal. Criza privind lipsa materiilor prime a fost dublata si de un val de scumpiri de la furnizori, in timp ce lipsa fortei de munca s-a datorat, in general, imbolnavirilor personalului cu virusul ce provoaca maladia de Covid-19, dar si migratiei fortei de munca in tarile din Occident. Pentru exercitiul financiar curent estimam obtinerea unei cifre de afaceri de 22 de milioane de euro, dupa ce exercitiul financiar 2020 a fost incheiat cu rezultate de 17,5 milioane de euro. 
- Ce efecte a avut, in 2021, actuala criza sanitara asupra activitatii companiei dumneavoastra?
- Criza sanitara internationala a fost principala provocare din acest an si a avut un impact destul de important asupra planurilor pe care ni le facusem initial. In 2020, livrarile externe proprii au fost afectate de restrictionarea transporturilor de marfa si de inchiderea granitelor in unele tari europene din lunile aprilie si mai. In 2021 insa, activitatile de export au intrat pe un fagas normal si ne asteptam ca acest segment sa se dezvolte, atat timp cat produsele livrate vor fi conforme cu normativele si cerintele Uniunii Europene. De asemenea, pe aceste piete externe au intrat in vigoare noi exigente de termoizolare, precum si beneficii oferite de anumite state, care au influentat intr-un mod pozitiv procesul de vanzare a produselor premium. Beneficiarii se orienteaza tot mai mult catre achizitia de produse calitative si care respecta normativele impuse de legislatia UE. Exigentele privind termoizolarea cladirilor influenteaza intr-un mod pozitiv procesul de vanzare a produselor premium si in Romania. 
 
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left