BIT WINDOORS: Au fost demarate activitati de realizare de usi tip rulou |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 05 Oct 2012 08:27 |
Activitatea companiei BIT Windoors s-a structurat pe comercializarea de usi glisante automate (reprezinta 33% din vanzari), rotative (13%), industriale si de garaj (9%), automatizari si feronerie (8%) si diverse produse, precum usi antifoc, grilaje, bariere (8%). De asemenea, firma s-a implicat in servicii de intretinere a acestora (33%), asigurand beneficiarilor o gama complexa de alte servicii auxiliare.
Adina Cechirdan, Business Development Manager al BIT Windoors: „Cele mai numeroase comenzi au provenit anul acesta pentru usile glisante automate marca Tormax. De asemenea, cele mai numeroase comenzi au apartinut clientilor din Capitala si din partile de sud si de est ale tarii, aria proprie de distributie fiind extinsa la nivel national. Efectuam livrari atat prin retelele de magazine DIY, antreprenori, birouri de arhitectura, cat si direct catre proiecte imobiliare, 95% dintre acestea fiind finantate din fonduri private. De asemenea, furnizam produse pentru supermarketurile Carrefour si Mega Image (modele automate glisante), pentru hoteluri sau centre comerciale (usi rotative) etc. Anul acesta am lansat modele noi (rulouri lamelare WinDoors RS si grilaje WinDoors RG, precum si sistemul inovator de acces in parcarile auto - WinPark LPR, care functioneaza pe baza recunoasterii numarului de inmatriculare a autovehiculului) si ne-am implicat in executia de usi tip rulou, sub marca proprie, WinDoors, in procesul de fabricatie fiind utilizata o tehnologie franceza. Un obiectiv strategic de dezvoltare consta in dezvoltarea retelei de distributie la nivel national. Activitatea financiara a firmei din primul semestru al anului 2012 a suferit o scadere comparativ cu aceeasi perioada din 2011, ceea ce ne determina sa estimam pentru exercitiul financiar in curs mentinerea nivelului vanzarilor la cele 6,1 milioane de lei, cat s-a consemnat in 2011. Pe piata de profil am remarcat o crestere a gradului de informare a beneficiarilor - chiar daca acestia se orienteaza in continuare catre modele economice – si o preponderenta a solicitarilor pentru usi de garaj rezidentiale, in nuante de maro si stejar. In 2012 ne-am confruntat cu continuarea regresului sectorului rezidential, care s-a observat mai ales in vanzarile din retelele de magazine DIY. De asemenea, am resimtit presiunea crescanda a concurentei atat interne (prin producatorii locali de usi sectionale de garaj), cat si internationale si pe cea a scaderii bugetelor investitorilor. Pentru perioada imediat urmatoare estimam o crestere a activitatii comerciale, prin finalizarea, pana la sfarsitul lui 2012, a unor contracte importante”.
|