POLNEBO: Este vizata o extindere a activitatii pe termen scurt |
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 17 Iul 2012 10:32 |
Pe segmentul tehnicii parasolare, in cadrul companiei Polnebo, in primul semestru al acestui an a fost comercializat cu precadere modelul Rooflite standard, cele mai multe comenzi provenind din sudul tarii. Livrarile se efectueaza la nivel national atat in mod direct, prin intermediul celor doua depozite proprii, cat si prin colaborarea cu o retea alcatuita din aproximativ 300 de dealeri autorizati.
Ioana Rusu, director de marketing al Polnebo: “Acest segment contribuie cu aproximativ 30% la vanzarile totale si derulam activitatile comerciale in calitate de reprezentant unic pe piata autohtona al producatorului de ferestre de mansarda Altaterra (Ungaria). Gama de modele promovate include mai multe tipuri de ferestre de mansarda (din PVC, cu clapeta de ventilare sau standard), precum si accesorii pentru acestea (rame universale sau combi, rame pentru invelitori plate/ondulate si rulouri interioare/exterioare). In primele sase luni din 2012 am inregistrat o majorare cu 20% a vanzarilor, ceea ce ne determina sa estimam pentru finalul lui 2012 o sporire de 30% a cifrei de afaceri comparativ cu 2011, cand am reusit sa ne mentinem veniturile la suma de 4,5 milioane de lei din 2010. Strategia pentru dezvoltare a acestui an presupune efectuarea unor investitii in cadrul firmei, realizate din fonduri proprii. De asemenea, obiectivele pe care le avem in vedere pe termen scurt constau in dezvoltarea retelei de clienti, marirea portofoliului de produse si expansiunea spatiilor de stocare. Dintre dificultatile pe care le intampina toate firmele de profil, am putea nominaliza lipsa lucrarilor importante de pe piata, in unele zone fiind probleme din acest punct de vedere, iar in ceea ce ne priveste incercam sa castigam teren prin promotii noi derulate pe tot parcursul anului. Segmentul de piata specific este marcat in 2012 de instabilitate, pentru intervalul urmator estimarile noastre indicand o crestere a cererii pentru produsele comercializate, mai ales ca in urmatoarea perioada vom lansa o noua fereastra de mansarda impreuna cu furnizorul nostru Altaterra”.
|