Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 19 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - ALUMNI: Achizitiile de utilaje nu sunt realizate pe baze sustenabile
ALUMNI: Achizitiile de utilaje nu sunt realizate pe baze sustenabile
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 21 Aug 2015 18:00
In opinia managerilor furnizorului de utilaje Alumni unul dintre principalul impediment care pot fi observat pe piata achizitiei de utilaje este reprezentat de inconsistenta care se intalneste in randul producatorilor de tamplarie pentru planificarea investitiilor. Pentru a sustine aceasta idee, Cristina Arad, director de marketing al Alumni, a declarat: "Decizia de achizitie este puternic stimulata de perspectiva finantarilor nerambursabile sau a unor contracte amagitoare si mai putin de rationamente economice echilibrate, bazate pe un plan de afaceri coerent si pe o proiectie a activitatii in viitor, astfel incat achizitiile propriu-zise sa aiba impactul scontat. O influenta negativa o are si modul precar de evaluare a performantelor utilajelor in raport cu nevoile reale de productie". In afara de aceste aspecte, activitatea furnizorilor de utilaje este afectata, de asemenea, de "lipsa predictibilitatii, care ii pune adesea la incercare si chiar ii aduce in punctul in care integrarea unui echipament este determinata de viteza de livrare si nu de aspectele eminamente tehnice sau financiare. Ar trebui adaugat la acest capitol si diferenta de curs valutar. Astfel, desi in cazul contractelor de achizitie cu finantare nerambursabila valorile sunt stabilite in lei, achizitia se face in euro, iar perioada de implementare se situeaza intre trei luni si un an", a adaugat reprezentantul firmei. In sfarsit, potrivit managerilor companiei, o alta dificultate semnificativa este reprezentata de lipsa personalului calificat si a celui cu instruire superioara. In pofida tuturor acestor probleme, Alumni a inregistrat in ultima perioada un parcurs optim al activitatii, ceea ce ii determina pe managerii firmei sa estimeze pentru acest an obtinerea unei majorari de peste 50% a cifrei de afaceri, in raport cu nivelul de aproximativ 3 milioane de lei consemnat in 2014.  
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
TSV
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left