GREINER: Anul 2014 – cel mai bun din istoria corporatiei |
Furnizori de sisteme Publicat de Cosmin Dincu 20 Mai 2015 19:23 |
![]() Referindu-se la strategia de globalizare, managerul grupului a aratat ca Europa reprezinta actualmente principala piata pentru corporatia de origine austriaca, vanzarile subsidiarelor de pe acest continent contand in proportie de 82% la incasarile totale. Pe locul secund, din acest punct de vedere, se plaseaza America de Nord, cu 8%. „In acest context, diversificarea pietelor-tinta ramane o optiune stringenta, mai ales ca sporirea puternica a rulajului s-a remarcat in tarile emergente si in SUA, unde se intrevad noi oportunitati in ceea ce ne priveste. O alta masura importanta, ce va avea un aport important la dezvoltarea grupului, o reprezinta finalizarea procesului de integrare a Greiner Bio-One International AG, care a devenit a cincea divizie a corporatiei. Pe segmentul echipamentelor de extrudare, in pofida unor dificultati inerente, Greiner Tool.Tec a ramas unul dintre liderii industriei de profil”, a mai adaugat Axel Kühner.
Din punct de vedere al previziunilor, managerii companiei sustin ca in prima parte a lui 2015 s-a remarcat o optimizare a comenzilor pe toate planurile si in aproape toate zonele-tinta, ceea ce inseamna ca tinta de crestere stabilita pentru actualul exercitiu financiar va fi indeplinita in totalitate. Totusi, pretul materiilor prime a continuat sa fie volatil, fiind dificil de precizat modul in care cotatiile de referinta vor evolua. In functie de situatie, se vor implementa etape concrete de extindere, iar deschiderea noului centru Mediscan din Kremsmünster este planificata la inceputul semestrului al doilea a.c., aspect care confirma si angajamentul pe care Greiner il mentine fata de statul austriac.
***
Cu 8.451 de angajati in 133 de subsidiare operationale in 29 de tari din intreaga lume, Greiner Holding AG, cu sediul central in Kremsmünster – Austria, coordoneaza cinci divizii ce se subordoneaza noului slogan al grupului – Materiale plastice pentru viata (Plastics for Life). Astfel, Greiner Packaging International GmbH, cu o cota de piata importanta in SUA, unde a deschis recent o fabrica, realizeaza ambalaje pentru industria alimentara, Greiner Bio-One International GmbH se situeaza printre liderii segmentului de tehnologii pentru domeniul medical, Greiner Foam International GmbH are o experienta de peste 50 de ani in sectorul productiei si procesarii de materiale din spuma poliuretanica flexibila si rigida folosite, de exemplu, pentru protectia acustica si in sectorul de constructii, Greiner Perfoam GmbH furnizeaza diverse materiale folosite in industria auto, iar Greiner Tool.Tec se situeaza printre liderii industriei echipamentelor de extrudare a profilelor din PVC pentru tamplarie. Aceasta din urma divizie, de tip holding, cu doua sectii (Ferestre – Greiner Extrusion si Profile tehnice – Greiner Tech.Profile), integreaza mai multe companii in 10 tari, lucreaza cu 763 de specialisti si a avut un rulaj de 71 milioane de euro in anul 2014, in timp ce pentru 2013 a raportat 74 milioane de euro. De altfel, Greiner Packaging este activa in mod direct si in Romania, unde a anuntat ca in 2014 a devenit liderul pietei de ambalaje, iar prin intermediul grupului Eurofoam (detinut in cote egale, de 50%, impreuna cu Recticel), a consemnat, de asemenea, rezultate net imbunatatite si in domeniul spumelor poliuretanice flexibile din tara noastra. Mai mult, Greiner Extrusion beneficiaza de faptul ca Romania si Bulgaria au atras mai multe fonduri europene anul trecut, determinand o intensificare a procesului de retehnologizare a unor unitati locale sau regionale de productie a profilelor. Informatii suplimentare, la www.greiner-extrusion.com
|