Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 25 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - HYDRO: Ajustare pozitiva a performantei financiare in trimestrul patru din 2019
HYDRO: Ajustare pozitiva a performantei financiare in trimestrul patru din 2019
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 25 Mar 2020 06:37
Veniturile operationale ale grupului Hydro in trimestrul al patrulea din 2019 au cumulat 560 milioane coroane norvegiene – NOK (circa 55,8 milioane euro), fiind in usoara crestere de la nivelul de 534 milioane NOK, cat se consemna in perioada corespunzatoare a anului precedent. Aceasta imbunatatire reflecta efectele pozitive ale cresterii productiei din Brazilia, precum si cele date de scaderea costurilor cu materiile prime. De asemenea, in aceeasi directie au actionat si fluctuatiile cursului de schimb valutar, dar, din pacate, toate cele mentionate anterior au fost aproape complet compensate de impactul nerealizarii preturilor la aluminiu si alumina. In  ceea ce priveste cifra de afaceri, aceasta a cumulat in trimestrul al patrulea 35,49 miliarde NOK, la nivelul intregului an fiscal 2019 situandu-se la 149,76 miliarde NOK (in scadere de la 159,37 miliarde NOK). Pe segmentul produselor extrudate, cererea din Europa a continuat sa scada in ultimele trei luni ale anului precedent, diferenta fata de perioada de referinta fiind de aproximativ 4%. O cauza a situatiei respective poate fi constituita inclusiv de diminuarea sezoniera si structurala a cererii venite dinspre sectorul constructiilor, cu toate ca trendul se poate schimba rapid, in special ca urmare a majorarii semnificative a numarului de autorizatii de constructii, emise pe unele piete dezvoltate, cum ar fi Germania. De altfel, divizia de produse extrudate a fost cea care a avut cel mai mult de suferit in urma atacului cibernetic atat din punct de vedere operational, cat si financiar (pierderile estimate situandu-se la aproximativ 650 – 750 milioane NOK). Pe segmentul de produse extrudate, Hydro detine marcile de profile arhitecturale din aluminiu Wicona, Technal si Sapa, actualmente portofoliul de produse al grupului incluzand peste 200.000 de repere diferite, precum si 1.500 de profile standard. Pe piata din Romania, Wicona este cel mai cunoscut sistem din portofoliul Hydro, profilele din aceasta categorie fiind utilizate la realizarea mai multor structuri de referinta din categoria fatadelor cortina.
 
TSV
SISECAM
rehau
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left