Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - HYDRO: Consolidare a preturilor de livrare in trimestrul al doilea
HYDRO: Consolidare a preturilor de livrare in trimestrul al doilea
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 04 Oct 2018 06:00
Cele mai recente date financiare publicate de Hydro - lider mondial in domeniul productiei de profile arhitecturale din aluminiu - indica pentru trimestrul al doilea al exercitiului financiar in curs un profit operational de 2,71 miliarde coroane norvegiene - NOK (circa 283 milioane de euro) inferior valorii de 2,93 miliarde NOK - atat cat se raporta in perioada de referinta. Scaderea a fost generata de limitarea productiei pe anumite sectoare de activitate, precum si de cresterea costurilor ca urmare a majorarii cheltuielilor cu achizitia de materii prime si materiale. Cu toate acestea, rezultatele diviziilor din aval (cele axate pe prelucrarea aluminiului) s-au imbunatatit atat in ceea ce priveste volumele, cat si marjele de profit. Conducerea Hydro constata un deficit vizibil pe piata primara de aluminiu, generat de cresterea productiei intr-un ritm mai lent decat cel prognozat si de mentinerea ritmului de crestere a cererii la 4 - 5%. O serie de incertitudini continua sa fie induse de tarifele din SUA, de sanctiunile impuse de acest stat companiei Rusal, precum si de situatia din Brazilia. Analiza structurala a activitatii indica pentru produsele extrudate o majorare a profitului operational consolidat fata de trimestrul al doilea din 2017, aceasta situatie fiind un rezultat al majorarii cifrei de afaceri, precum si a profitabilitatii. De asemenea, o influenta pozitiva a fost exercitata si de cresterea cererii de produse din gama premium. In aceste conditii, cifra de afaceri la nivel de grup a atins 41,25 miliarde NOK in perioada aprilie - iunie a.c., fiind cu 68% mai mare fata de anul precedent. Profitul operational pe segmentul produselor extrudate a fost de 957 milioane NOK. Profilele arhitecturale realizate de aceasta divizie sunt promovate sub marcile Wicona, Technal si Sapa, la momentul actual in portofoliul grupului aflandu-se peste 200.000 de repere diferite, precum si 1.500 de profile standard.
 
 
TSV
SISECAM
rehau
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left