KRONLUX FM: Culoarea anului - Greenery - integrata in productia Fakro |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 29 Mar 2017 18:10 |
Designul colectiilor de ferestre de mansarda Fakro, disponibile in Romania prin intermediul partenerului oficial Kronlux FM, din Brasov, respecta si anul acesta tendintele internationale din domeniu. Astfel, intrucat culoarea anului 2017 a fost desemnata de catre Institutul Pantone verdele Greenery, Fakro are in vedere acest lucru si isi insuseste aceasta tendinta internationala, atat in crearea produselor sale, cat si in activitatea curenta. Leatrice Eiseman, Director Executiv al Institutului Pantone precizeaza: „Greenery a explodat in 2017 pentru a ne oferi linistea la care tanjim din mijlocul unui context socio-politic tumultuos. Satisfacand dorintele noastre tot mai mari de intinerire si revitalizare, Greenary simbolizeaza reconectarea atat de cautata cu natura si cu semenii nostri, dar si urmarirea unui tel inalt”, iar reprezentantii Fakro confirma ca aceasta filozofie se regaseste si in profilul de business al companiei pe care o reprezinta. Astfel, Fakro implementeaza numeroase politici ecologice in activitatea proprie prin care mentine balanta energetica a cladirilor si protejeaza resursele non-regenerabile, prin folosirea exclusiva a lemnului din paduri cu un management planificat al exploatarii si utilizarea iin procesul de productie doar a unor materiale eco-friendly si care nu contin substante nocive.
De asemenea, Fakro incurajeaza folosirea nuantelor de verde in interiorul locuintelor si ofera o gama larga de accesorii interioare ale in nuante revigorante de verde atat in imobile de locuit, cat si in cladirile de birouri. Per ansamblu, aceasta culoare se identifica puternic atat cu produsele, cat si cu filizofia Fakro. In oferta distribuitorului roman se regasesc numeroase tipuri de ferestre de mansarda, precum ferestre cu articulare mediana cu tamplarie din lemn, ferestre pentru incaperi cu umiditate ridicata, ferestre cu dubla articulare in sistem de balamale brevetat de Fakro sau ferestre speciale (supertermoizolatoare, superinalte, de balcon, gama electro Z-Wave, modele termoizolante de acces pe acoperis etc), dar si solutii atipice de ferestre de mansarda, in functie de tipul de geam, culoarea tamplariei sau a ramei. Tibor Nagy, directorul executiv al firmei precizeaza ca pe piata romaneasca se inregistreaza un “interes tot mai crescut pentru produse non-standard”, in timp ce clientii se orienteaza catre achizitia de produse si servicii de calitate. Kronlux FM a inregistrat in 2015 o majorare de aproximativ 15% a cifrei de afaceri, raportat la nivelul de 13,1 milioane de lei inregistrat in 2015. De asemenea, firma detine pe piata nationala o cota de piata de 35%, iar Fakro se situeaza oe locul doi la nivel mondial, in topul producatorilor de ferestre de mansarda. Informatii suplimentare, la www.kronlux.ro
|