Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 25 Mai 2020
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - LUCANIK: Antreprenorii locali prefera imitatiile ieftine, provenite din Asia
LUCANIK: Antreprenorii locali prefera imitatiile ieftine, provenite din Asia
Furnizori de sisteme Publicat de Ovidiu Stefanescu 21 Iun 2013 09:41
Pe piata autohtona a sistemelor de sticla arhitecturala si accesoriilor aferente au aparut tot mai des in ultima perioada produse provenite din zona asiatica, avand certificari si rapoarte de incercari false ori purtand antetul unor laboratoare inexistente. Aceasta afirmatie este sustinuta de arh. Ion Raducanu, care a subliniat ca "asemenea solutii au succes mai ales pe o piata unde antreprenorii au o atitudine aproape inconstienta si opteaza pentru produsele cele mai ieftine, fara a se interesa despre caracteristicile tehnice obligatorii. In ceea ce ne priveste, abordam recesiunea intr-o maniera dinamica, strategie ce se transpune in practica prin dezvoltarea activitatii de consultanta profesionala acordata partenerilor. De asemenea, continuam procesul de promovare intensa, la nivel national, a unor produse de inalta tehnologie, pe segmentul vitrajelor. Un exemplu edificator in acest sens poate fi constituit de noul element de prindere a panourilor de sticla din seria Spider S4000, de la Sadev. Inovatia consta in modalitatea ingenioasa de prindere a vitrajelor, fara perforare. Dintre ultimele livrari pe santierele din Romania, pot fi amintite: Liceul Francez - Bucuresti, fabrica Danone, centrul comercial Winmarkt - Piatra Neamt, Promenada Mall - Bucuresti etc. Pe segmentul vitrajelor rezistente la foc marca Vetrotech, se remarca noul sortiment Contraflam Ultimax, combinand functiile de rezistenta la incendiu intre 30 de minute si 60 de minute, cu o caracteristica speciala de protectie antiglont. Gama produselor deosebite este completata de geamul cu incalzire E Glass, folosit inclusiv intr-o aplicatie speciala (topirea zapezii pe copertine). Acesta a fost instalat la complexul hotelier Ramada, din Pitesti. Strategia de orientare spre gama «high-tech» a avut ca efect cresterea de 13% a vanzarilor in 2012 fata de anul precedent, obiectivul de marketing pentru acest an fiind acela de asigurare a unui progres intr-un ritm similar. Noi ne pastram atitudinea optimista si speram ca trendul ascendent al bransei de sticla arhitecturala din Romania sa fie reluat incepand cu al doilea trimestru al anului urmator". Informatii suplimentare, la www.lucanik.ro
 
COVID-19
athena_370px
ghid_montaj
A aparut editia
MAI 2020!

Autentificare

Conferinta EURO-Fereastra - 2019
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
hautau 2017
hospice doneaza
SIMONSWERK