Furnizori de sisteme
Publicat de Ovidiu Stefanescu
13 Ian 2015 16:45
|
 In 2014, divizia de profile PVC din cadrul companiei Rehau Polymer a realizat o cifra de afaceri de aproximativ 27 milioane de euro, ceea ce inseamna ca vanzarile au inregistrat o usoara crestere (de cateva procente) fata de anul precedent. Adin Tabacu, director de vanzari al companiei a afirmat ca "pe termen scurt, avem ca obiectiv o majorare a rezultatelor financiare cu 10% - 15 %. O analiza succinta a structurii livrarilor indica faptul ca, in continuare, cele mai solicitate sisteme Rehau raman reperele pentacamerale, cu peste jumatate din volumele totale comercializate pe piata din Romania. Este vorba despre profilele Euro Design 70, Ecosol, precum si Brillant-Design. Seriile premium, din gamele Euro Design 86 mm si Geneo, au consemnat, de asemenea, cote consistente in cifra de afaceri, plasandu-se pe un trend clar ascendent fata de 2013. Mentionam ca, la sfarsitul lunii martie a.c., vom lansa simultan in toata Europa sistemul inovator Rehau Synego, cu o adancime constructiva de 80 mm si suntem optimisti in ceea ce priveste asimilarea acestuia pe plan local, gradul de interes al partenerilor fiind deja ridicat. In ceea ce priveste numarul firmelor colaboratoare, numarul acestora a crescut usor in 2014 si estimam ca evolutia va ramane moderata in perioada urmatoare. Fiind o companie prestigioasa si cu un nivel ridicat de competitivitate, Rehau isi perfectioneaza in mod continuu strategiile de vanzari si abordarile de marketing. Din motive lesne de inteles, nu putem oferi detalii, insa este suficient sa subliniem ca elemente precum deservirea cat mai buna a partenerilor, strategia promovarii unor sisteme complete si de inalta performanta, precum si promovarea continua utilizand resurse limitate, dar inteligent folosite, raman in centrul abordarilor noastre strategice. In ceea ce priveste viitorul, suntem optimisti referitor la evolutia bransei de tamplarie in Romania. Credem ca in urmatorii doi ani vom comercializa produse mai multe si mai bune decat in perioada anterioara, sintagma «mai bune» referindu-se, desigur, la cresterea ponderii solutiilor performante energetic in totalul vanzarilor". Pentru informatii suplimentare, click aici
|