Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 01 Martie 2024
Frontale
PAGINA PERSONALIZATA


PM TECHNIC ELEMENTS SRL

PM TECHNIC ELEMENTS SRL

Adresa: Corneliu Coposu nr.167, incinta Fimaro, poarta 2, Cluj-Napoca, Judet Cluj
Telefon: 0723/300.257
Fax: -
E-mail: info@pmtechnic.ro
Web site: www.pmtechnic.com
Domenii: Sisteme de feronerie | Accesorii & sisteme de fixare
Descriere activitate
Producatori si distribuitori de accesorii pentru PVC.
Prezentare companie/institutie
Simona Urs, manager general al grupului PM: "Pozitionarea de brand este unul dintre pilonii strategiei de marketing pentru urmatorii trei ani, definitivata in 2022 de catre grupul nostru. Obiectivele principale ale politicii de branding ale grupului PM, cu o prezenta consistenta la nivel international pe piata accesoriilor pentru tamplaria din lemn si PVC, constau in pozitionarea pe segmentul premium al pietei de profil, pornind de la calitatea superioara oferita de produsele si serviciile proprii, precum si in construirea unei imagini puternice de brand care sa inspire incredere si loialitate in randul clientilor. Grupul PM promoveaza doua familii de produse - PM Technic si TSV Line. Gama PM Technic (Prag Matic) se adreseaza segmentului B2B si are ca produs vedeta sistemul premium de prag, numele Prag Matic transmitand caracteristicile practice si ergonomice ale produsului. Seria TSV Line (Tran-Sill-Vania) se adreseaza si segmentului B2C si are ca produs vedeta sistemul premium de glaf exterior. Alegerea numelui TSV a fost facuta pentru a evidentia calitatea si durabilitatea produselor (Sill), precum si originea noastra (Transilvania). In ambele cazuri, numele de marca a fost ales pentru a fi usor de retinut si simplu de asociat cu produsele specifice. Brandurile PM se diferentiaza pe piata prin elementele vizuale (culori, nume si logo) si se pozitioneaza pe segmentul premium. Pentru linia de produse PM Technic avem in plan un proces de rebranding, care va fi insa de lunga durata. In acelasi timp, strategia de marketing pe termen mediu se concentreaza in special pe pozitionarea pe piata a liniei de produse TSV prin consolidarea brandului si lansarea de noi produse. Calcularea exacta a aportului brandului la capitalizarea companiei este o sarcina complexa si depinde de multi factori, cum ar fi performanta financiara a firmei, reputatia brandului, recunoasterea si loialitatea clientilor, investitiile in marketing si publicitate, tendintele pietei si multe altele. In cazul nostru, brandul PM, prezent de peste 20 de ani pe piata accesoriilor de tamplarie termoizolanta, se diferentiaza prin imaginea creata, bazata pe valorile de brand - integritate, responsabilitate, pasiune si profesionalism, cu accent pe inovatie si garantia calitatii -, ceea ce a facut posibila obtinerea unui nivel inalt de incredere si loialitate din partea clientilor. Astfel, acest aport la valoarea de piata a companiei poate fi estimat ca fiind semnificativ. La nivel de companie suntem foarte preocupati si de sustenabilitate, iar digitalizarea are potentialul de a contribui la atingerea acestui deziderat. Pe langa materia prima si procesele de productie tehnologizate si mediul de lucru flexibil, prin digitalizarea muncii se ajunge la o nevoie mai redusa de utilizare de energie. Ca si noutate, ne pregatim sa lansam in piata pana la finalul acestei luni un produs nou, TSV Thermo Green, potrivit pentru izolarea tamplariei. Este vorba despre un material functional inovator realizat 100% din PET reciclat, care se remarca prin caracteristici superioare de eficienta termica, fiind un material cu o greutate redusa, dar cu o rezistenta mecanica ridicata. Ca si utilitate, materialul va fi folosit in prima faza pentru solbanc, precadre si profil inaltare prag".
(opinie aparuta in revista Fereastra, editia Mai 2023)
 

 
 
TranSillVania (TSV) - un sistem complet de glafuri, 100% romanesc
 
Misiunea PM Technic: inovatie, calitate si deservire optima a partenerilor locali si internationali
 
Intr-o perioada extrem de favorabila dezvoltarii tehnologice si consolidarii cotelor de piata - trenduri favorizate atat de digitalizarea industriala accelerata, cat si de noile standarde europene referitoare la eficientizarea energetica si la implementarea strategiei FitFor55 - furnizorul roman de accesorii pentru tamplaria termoizolanta PM Technic a realizat un pas ambitios, care se constituie intr-o parte esentiala a strategiei proprii de crestere sustenabila. Este vorba despre lansarea marcii TSV. In acest fel, grupul devine cel mai mare producator international de sisteme complete de glafuri, de pe aceasta pozitie favorabila abordand cu curaj cele mai exigente provocari ale momentului, legate de performanta ansamblurilor de ferestre, in special in ceea ce priveste instalarea corecta a acestora, pentru atingerea obiectivelor de eficienta si functionalitate. Mesajul noului brand este puternic, el reprezentand un acronim inteligent - Tran Sill Vania - ce sugereaza atat localizarea geografica a companiei, cat si specificul produselor pe care le desemneaza.
Continuitate a parteneriatelor prin promovarea performantelor tehnice si estetice
Succesul de piata al companiei cu sediul central la Cluj-Napoca se datoreaza increderii in produsele folosite deja de peste 10 ani de zeci de mii de profesionisti din Romania si de peste hotare. PM Technic este, la momentul actual, unul dintre principalii producatori si distribuitori de accesorii pentru tamplarie din PVC si lemn stratificat, bucurandu-se de o prezenta solida la nivel european. Depozitele sale, cu o suprafata de peste 15.000 mp, sunt amplasate in tari precum Romania, Italia, Ungaria, Slovacia, Grecia, Bulgaria, Spania si Portugalia, sistemul logistic fiind intr-o continua expansiune. Toate sistemele din oferta grupului, ce include, in prezent, solutii apte sa asigure respectarea celor mai inalte standarde de calitate in ceea ce priveste montajul, sunt deja recunoscute ca produse de varf ale industriei de profil, ce permit profesionistilor sa-si puna in opera lucrarile mai rapid si mai fiabil. Elementul central pe care se axeaza politicile de dezvoltare ale PM Technic este reprezentat de inovatie, iar TSV constituie cea mai inalta expresie a acestei abordari, reunind atat elemente estetice legate de aspect, originalitate si unicitate, cat si tehnice, referitoare, printre altele, la protectia fonica. "Dezvoltam produse inovatoare, ce vin in intampinarea cerintelor clientilor nostri, aflate in permanenta schimbare. Folosim tehnologii care nu doar ii ajuta pe acestia sa rezolve problemele curente, ci reprezinta, de asemenea, concepte menite sa raspunda necesitatilor viitoare ale unei piete foarte dinamice. Toate resursele si ideile noastre vizeaza o singura tinta - si anume promovarea unor produse si servicii de cea mai inalta calitate. Intrucat de-a lungul intregii activitati am demonstrat ca promisiunile facute sunt intotdeauna sustinute de fapte, ne propunem in continuare sa asiguram o continuitate a parteneriatelor si sa eliminam toate eventualele probleme legate de stocuri si livrari. Practic, suntem ferm angajati in definirea unor noi cai de optimizare a relatiilor de afaceri si de sustinere a prosperitatii clientilor. Una dintre acestea este si gama de produse TSV - un sistem complet de glafuri din aluminiu, cel mai bun existent la momentul actual pe plan mondial”, afirma oficialii PM Technic.
"Sa modelam impreuna viitorul, intr-un mod activ!”
Unul din parametrii esentiali pe care se bazeaza procesul de proiectare a produselor PM Technic este reprezentat de exploatarea lor eficienta, asigurandu-se astfel fluidizarea proceselor de punere in opera. Prin conceptia inginereasca generala, specialistii grupului din Transilvania incearca permanent si chiar reusesc sa includa in sistemele promovate acele caracteristici inovatoare, care garanteaza faptul ca solutiile respective nu fac niciun compromis in ceea ce priveste calitatea. "In cele din urma, valorile pe care este fundamentata societatea noastra sunt constituite tocmai de aceste atribute importante. Cu alte cuvinte, inovatia si calitatea sunt pilonii de sustinere ai progresului tehnologic, iar pasiunea si profesionalismul echipelor de experti asigura un viitor durabil afacerii. In opinia noastra, integritatea si responsabilitatea reprezinta elementele care optimizeaza parteneriatele si, de aceea, indemnul nostru este de a modela impreuna viitorul, intr-un mod activ!”.
Peste 80% din vanzari se realizeaza din comercializarea sistemelor dezvoltate de expertii PM Technic
Marca TSV a fost dezvoltata in mod exclusiv prin eforturile proprii ale echipei PM Technic, fiind un proiect de suflet al acesteia si care are deja o anvergura internationala. Cel mai important aspect legat de noul brand este dat de faptul ca reprezinta un concept complet si perfect integrat, distribuit prin intermediul diviziei PM Aluminium Line din cadrul holdingului, a carei oferta se adreseaza in principal dealerilor de tamplarie termoizolanta, companiilor specializate in montaj, depozitelor de materiale de constructii si centrelor de bricolaj. Alaturi de PM Tehnic Elements care vizeaza, in principal, fabricantii de ferestre/usi, noua structura organizatorica asigura o oferta complexa a unui producator, distribuitor, importator si exportator in acelasi timp, a carui cifra de afaceri este realizata, in proportie de 80%, din comercializarea solutiilor proprii.
 
 
 
 
TSV window sill, o marca minutios conceputa
"Un aspect fundamental al marketingului este reprezentat de identitatea marcii «TSV - window sill». Logo-ul, care identifica vizual compania, contribuie la conturarea unor aspecte esentiale: misiunea - cine suntem, la cine apelam, cum o facem; viziunea - modul in care ne vedem pe noi insine in viitor, care sunt obiectivele pe termen mediu si lung; valorile si cultura companiei. Toate aceste elemente, odata definite, conditioneaza strategia si instrumentele care vizeaza atingerea obiectivelor si pozitionarii firmei. Ele reprezinta ADN-ul companiei, busola proiectului si pentru aceasta trebuie sa fie foarte clare si corect definite. Panza corespunzatoare va fi utilizata ulterior pentru propunerea de valoare. Referindu-ne la logo-ul TSV, culoarea verde atenuata inseamna, in limbajul marketingului, sanatate, natura, prospetime, chiar daca este un verde acid, deci plin de galben, ce transmite un mesaj de optimism, creativitate, fericire. Acest amestec de culori este legat de atentia la protectia mediului - un subiect foarte popular in special in randul consumatorilor mai tineri, care sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru un produs, atat timp cat acesta este sanatos si ecologic. In ceea ce priveste elementul grafic, taierea patrata intr-un unghi reduce rigiditatea geometrica a marcii, mentinand in acelasi timp o forma curata si riguroasa, potrivita pentru produsele tehnice. Forma aminteste de inaltimea unui acoperis, deci o figura evocatoare a casei, o imagine compatibila cu contextul. Bordura conturata de culoarea verde pe cele doua laturi defineste spatiul cu precizie, in timp ce laturile deschise cu un fundal gri lasa o deschidere primitoare, simbolizand o fereastra sau o usa deschisa. Mesajul general este de siguranta si ordine, fara exces de rigiditate, in ansamblul lor culorile evocand valori pozitive”.

Cel mai mare producator de glafuri si capace din aluminiu
Trecere la nivelul urmator de calitate si performanta prin TSV
 
 
TSV - un sistem complet:
        • Glaf de aluminiu cu margine frontala rasfranta (buza) de 40 mm, disponibil in 20 de latimi diferite cuprinse intre 50 mm si 400 mm;
        • Sistemele au prevazute toate perforatiile necesare pentru a facilita montajul pe profilul solbanc;
        • IMPORTANT: toate glafurile TSV sunt fabricate prin extrudare;
        • Sistemul include capace din aluminiu perfect adaptabile la constructii noi si reabilitari ale cladirilor existente;
        • Imbinarile se realizeaza la unghiuri de 90˚, 135˚sau 180˚;
        • Garniturile de etansare sunt executate din EPDM;
        • La pachet se livreaza materiale de etanseitate profesionala si de izolare fonica marca Illbruck pentru atenuarea zgomotului generat de picaturile de apa;
        • Toti adezivii promovati sunt pe baza de silicon si polimeri;
        • Suruburile de montaj sunt executate din inox, pentru mascarea capetelor acestora fiind livrate capace din ABS disponibile intr-o mare varietate de culori;
        • Pachetul include profilul de solbanc necesar instalarii.
 

 
"Cel mai important mesaj transmis pietei este faptul ca ne axam permanent pe inovatie”
 
Integritate, responsabilitate, pasiune sunt cateva dintre elementele definitorii care stau la baza dezvoltarii grupului PM Technic. Toate acestea, alaturi de profesionalismul angajatilor, garantia calitatii produselor promovate si inovatia permanenta ce asigura dinamismul portofoliului de produse creeaza imaginea unui furnizor complet, ce activeaza pe piata autohtona de tamplarie termoizolanta. Motto-ul companiei este calitatea, iar promisiunile sale sunt in totalitate sustinute de fapte. Un rol esential in conturarea si implementarea strategiei de dezvoltare l-a avut si echipa manageriala performanta, a carei activitate a fost sustinuta de toti expertii tehnici si de vanzari ai companiei. Prin eforturile lor constante, acestia au asigurat parcursul excelent al societatii din ultimii ani, concretizat, chiar si in perioada mai dificila a pandemiei de Covid-19, printr-o consolidare sanatoasa a rezultatelor financiare. In continuare, sunt reliefate elementele definitorii ale conjuncturii economice actuale, strategiile de dezvoltare si noile directii de afaceri implementate in ultima perioada.
 
- Care sunt principalele dificultati cu care compania pe care o conduceti s-a confruntat in ultimul an?
- Problemele curente sunt legate, in principal, de restrictiile impuse de criza noului coronavirus, fiind date de dificultatile in aprovizionare si livrare, de cele generate de masurile de carantina implementate in diverse state ale lumii etc. Pentru a preintampina derapajele si a preveni ca activitatea noastra sa fie semnificativ perturbata, pastram o legatura stransa cu partenerii, reactionand imediat la miscarile pietei si la solicitarile clientilor. De asemenea, estimam si planificam productia in functie de informatiile pe care le primim permanent de la companiile cu care colaboram.
- Descrieti succint capacitatile de productie pe care le aveti la dispozitie in acest moment si planurile de dezvoltare curente.
- La inceputul lui 2020, cand nu exista inca niciun semn al crizei pe care o parcurgem in prezent, am inovat si am reusit sa construim sistemul de glafuri de aluminiu. Anul acesta am extins capacitatile de productie prin deschiderea unei noi unitati, cu o suprafata de 3.000 mp, situata in localitatea Apahida, judetul Cluj. In ianuarie 2022, vom detine cel mai complet si complex sistem de produse dedicate montajului ferestrei, echiparii acesteia cu pervazuri de interior, exterior, solbanc, capace pentru glafurile din aluminiu cu finisaje in diverse culori si anodizari si multe altele. Dorim sa dam astfel o valoare mai mare atat montajului, cat si accesoriilor aflate in jurul ferestrelor din PVC.
- Care sunt intentiile in ceea ce priveste marca de glafuri TSV?
- Ne propunem ca TSV sa devina un element de referinta pentru operatorii profesionisti, specializati in livrarea de produse si servicii de consultanta pentru finisajul deschiderii ferestrei si instalarea acesteia. Prin produsele speciale pe care le desemneaza, TSV are un angajament constant fata de inovatie, se raporteaza in permanenta la nevoile clientilor, dispune de o organizare eficienta, instrumente clare si transparente, in scopul declarat de a deveni ceea ce si-a propus, concomitent sustinand politici ecologice corerente si promovand o economie circulara.
- Ce strategie operationala veti adopta pe acest segment de afaceri, in special in planul comunicarii?
- Valorile care urmeaza sa fie transmise trebuie sa fie in deplina concordanta cu strategiile puse in aplicare de companie. Ceea ce dorim sa comunicam trebuie sa se plieze perfect pe ceea ce facem. Inovatia va fi una dintre cele mai importante valori care trebuie transmise pietei. Pervazul de aluminiu nu este in sine un element inovator, insa diversitatea gamei de culori, accesorii si solutiile complementare constituie adevaratul element de noutate care trebuie plasat in centrul comunicarii. De asemenea, atentia la protectia mediului inconjurator cu tot ce inseamna aceasta (economie de energie, reciclare, produse cu impact redus asupra mediului) reprezinta o valoare centrala a actiunilor noastre consecvente de informare. In plus, alte elemente importante care trebuie transmise sunt, cu siguranta, punctualitatea, precizia, transparenta in relatiile de afaceri, care formeaza baza unei colaborari serioase si de durata. In conceperea unei strategii digitale eficiente de comunicare, mai intai decidem ce sa comunicam, apoi, pe baza informatiei respective, stabilim instrumentele cele mai potrivite pentru a disemina obiectul comunicarii.
 
 
- Cum vedeti dezvoltarea pietei pe care activati, in perioada urmatoare?
- Portofoliul complet de produse si pozitia competitiva avantajoasa data de calitatea sistemelor pe care le promovam ne determina sa fim optimisti in ceea ce priveste evolutia companiei. Suntem increzatori ca, la fel ca pana in prezent, ne vom incadra pe un trend ascendent in ceea ce priveste cifra de afaceri, in pofida provocarilor pe care le genereaza inca pandemia aflata in curs de desfasurare. Activam intr-un sector extrem de dinamic, ce va ramane asa si dupa finalizarea crizei. Gratie strategiei de dezvoltare implementate avem convingerea ca vom reusi sa ne consolidam atat reputatia, cat si cota de piata. Desigur, exista si o serie de factori de risc, aflati dincolo de sfera noastra de influenta si generati mai ales de efectele imprevizibile pe care pandemia le-ar putea exercita asupra economiei mondiale, insa dincolo de toate acestea exista certitudinea unui trend solid de orientare a beneficiarilor spre solutii de inalta calitate si sustenabile, care sa se plieze pe noile exigente de eficienta energetica definite la nivel european.
(articol aparut in revista Fereastra, editia Septembrie 2021)

Stiri & Comunicate

Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 021-336.04.17
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
SISECAM
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left