Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 04 Mai 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - EXTRUPLAST: Investitie intr-o hala de productie de 2,5 milioane lei
EXTRUPLAST: Investitie intr-o hala de productie de 2,5 milioane lei
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 24 Iun 2011 15:02

 

Cristian Vasile Tamasan (29 de ani)

Functia/Firma: director general, Extruplast;

Experienta profesionala: 6 ani in domeniul profilelor din PVC.

 

Compania Extruplast (din judetul Maramures) s-a implicat anul acesta in operatiuni de export in Ungaria si Republica Moldova. De asemenea, pe plan intern, si-a extins aria de acoperire la nivel national, prin deschiderea a doua noi depozite, care vin in completarea retelei de sapte puncte de lucru si a parteneriatelor cu aproximativ 250 de colaboratori pentru distributie. De asemenea, in timpul recesiunii economice, a reusit sa-si pastreze nivelul de dotare si numarul de angajati, fara sa fie necesara aplicarea unor masuri dure restructurare.

 

Ce proiecte sunt prevazute in strategia proprie pentru dezvoltare din acest an?

 

In 2011 dorim sa ne continuam programele de expansiune pe piata, prin diversificarea gamei de profile pentru realizarea de ansambluri din PVC (pentru a indeplini noile cerinte ale beneficiarilor) si prin majorarea semnificativa a capacitatii de productie. In prezent, dispunem de o fabrica destinata extrudarii de sisteme din PVC pentru usi/ferestre, dotata cu un laborator de testare ce permite verificarea tuturor caracteristicilor de performanta a profilelor. De asemenea, avem in executie o noua hala de productie, cu o suprafata de peste 1.200 mp, care va fi definitivata in toamna acestui an si pentru care am alocat fonduri in valoare de 2,5 milioane de lei. Alte obiective incluse in strategia de dezvoltare constau in elaborarea unui concept pentru un sistem complet nou de profile, destinate cu prioritate exportului in UE. Totodata, vor avea loc actiuni de de dezvoltare a retelei de vanzare si logistica si diversificare a gamelor de produse comercializate. In acest sens, am reusit sa dezvoltam parteneriate strategice cu importanti producatori de feronerie, precum si cu furnizorii de alte produse.

 

Cum este structurata oferta proprie de produse?

 

Oferta proprie de produse include sisteme din PVC (in proportie de 70%), feronerie si accesorii. Comercializam peste 27 de tipuri de profile, in 2011 fiecare din acestea fiind disponibil si in varianta infoliata, intr-o gama larga de culori. Anul trecut, am inceput sa distribuim noul sistem de feronerie TGP, pe care am reusit sa-l implementam cu succes pe piata. Acesta include elemente de feronerie pentru usi si ferestre cu simpla si dubla deschidere, urmand ca in 2011 sa fie lansat un sistem care sa asigure actionarea osciloculisanta.

 

Prezentati dinamica rezultatelor financiare ale firmei.

 

In 2010 am inregistrat rezultate financiare de aproximativ 30 milioane de lei, iar pentru anul in curs vizam o crestere de peste 40% a veniturilor. Ne bazam aceste estimari pe majorarea capacitatii de fabricatie, extinderea retelei de vanzare si a gamei de produse comercializate constituind un alt factor pozitiv.

 

Care sunt principalele caracteristici ale pietei de profil?

 

Preconizam ca piata specifica va avea in 2011 un parcurs asemanator celui din 2010. Totodata, estimam ca livrarile totale de tamplarie se vor mentine la un nivel scazut, cel mai probabil pana in 2014. Principalele dificultati pe care le intampinam in acest moment sunt reprezentate de cresterile de preturi la materii prime si de potentialul financiar scazut al beneficiarilor, care sunt reticenti in a prelua majorarile de preturi la profile, proportionale cu sporirea cotatiilor la materii prime si energie electrica. Preturile la profilele din PVC s-au situat in 2011 pe un trend ascendent. Relatiile dintre furnizorii de materii prime si producatori s-au modificat in sensul ca primii incearca sa impuna cresteri de pret, iar ceilalti sunt in continua cautare de alternative pentru a limita tendintele respective. Consideram ca, pentru dezvoltarea domeniului, s-ar impune ca mai multi producatori romani sa implementeze strategii manageriale adaptate situatiei economice actuale si viitorilor factori de influenta. Spre deosebire de situatia interna, pietele externe se caracterizeaza printr-o stabilitate deosebita.

 
TSV
ABONARE REVISTE
rehau
SISECAM
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left