Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 23 Iulie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - ARCER: Se urmareste majorarea vanzarilor cu 25%
ARCER: Se urmareste majorarea vanzarilor cu 25%
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 29 Mar 2013 13:53
In oferta firmei Arcer, din Sighetu Marmatiei, predomina comercializarea de tamplarie termoizolanta din lemn (cu o pondere de 42% din incasari) si de usi de interior din lemn stratificat (24%), diferenta fiind reprezentata de promovarea de mobila executata la comanda (28%) si scari de interior. Pentru 2013, se are in vedere lansarea unei noi game de ferestre din lemn–aluminiu, care sa integreze profile de 68 mm si 78 mm. Dintre serviciile prestate beneficiarilor se remarca acordarea de consultanta pentru amenajarile de interior si personalizarea spatiilor rezidentiale.
Gheorghe Ofrim, director general al Arcer: „Evolutia optima a comenzilor ne-a permis sa obtinem o majorare de aproximativ 34% a cifrei de afaceri din 2012, comparativ cu anul anterior, fiind atins nivelul de 7,9 milioane de lei. Obiectivul financiar pe care ne-am propus sa-l indeplinim in 2013 este reprezentat de obtinerea unei noi sporiri a vanzarilor, de aproximativ 25%. Totodata, intrucat in precedentele 12 luni am alocat fonduri semnificative pentru retehnologizare, in vederea cresterii gradului de calitate a produselor, pentru 2013 si urmatorii cinci ani ne-am propus sa intensificam actiunile de marketing pentru a accesa noi piete de desfacere, in principal la export. De asemenea, pe termen scurt, intentionam sa ne orientam catre cresterea gradului de fidelitate a clientilor, intrucat avem deja contractate numeroase proiecte de amenajare a spatiilor interioare, a caror durata de derulare se extinde pana la cativa ani. In continuare, vizam aceeasi nisa de piata, respectiv clienti cu potential financiar mediu si peste mediu, care nu achizitioneaza produse economice, ci modele cu un raport optim calitate-pret. Problemele pe care le intampinam in calea atingerii acestor obiective sunt reprezentate de dificultatea incasarii creantelor si lipsa fortei calificate de munca”.
 
rehau
TSV
ABONARE REVISTE
SISECAM
Editia
IUNIE/IULIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left