Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Duminica, 22 Decembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - CASA NOASTRA: Peste 75% din productie este destinata exportului
CASA NOASTRA: Peste 75% din productie este destinata exportului
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 22 Ian 2015 10:19
For Casa Noastra (the owner of Q-Fort brand) - one of the biggest thermal insulating joinery producer in Romania and a true leader in the export activity - the main objective declared by the executive management team is represented by a consolidation of the current market position through a new expansion of sales, placed around 15%. The company has registered, in 2014, a turnover of about 160 million lei, 13% higher than the figure reported for the previous fiscal year. On short term, Presently, Casa Noastra has more than 1,000 employees and a logistic park which includes five distribution centers abroad, until the mid of 2015 being scheduled the opening of two more warehouses.
 
Casa Noastra a consemnat o evolutie spectaculoasa in ultimul deceniu, dezvoltandu-se de la o companie care producea prima fereastra in anul 2004, la un competitor major pe piata din Romania si cea europeana. In continuare, Stefan Cherciu, actionar majoritar al societatii, puncteaza cateva elemente interesante, referitoare la activitatea companiei.
 
- Cum evolueaza, in prezent, relatia cu principalii furnizori de sisteme?
- Pe segmentul profilelor din PVC, Veka si Gealan reprezinta principalii parteneri, la care, recent, s-a adaugat si Aluplast. In ceea ce priveste sistemele de feronerie, dupa o colaborare de zece ani cu firma Roto Romania, in 2014 am luat decizia semnarii unui contract cu furnizorul german Winkhaus.
 
- Care sunt principalele caracteristici ale activitatii de export derulate in acest moment?
- Acest segment este deosebit de puternic dezvoltat in structura  distributiei companiei noastre, astfel incat, in anul precedent, ponderea livrarilor pe pietele externe a atins 67% din cifra de afaceri. Obiectivul pentru actualul exercitiu este reprezentat de atingerea unei cote de 75%. In prezent, principala destinatie a produselor promovate sub marca proprie este Italia, pe pozitia a doua plasandu-se Franta, urmata de Austria, Germania, Belgia, Olanda si Elvetia. Trebuie mentionat ca fiecare regiune are specificul sau, la care companiile trebuie sa se adapteze pentru a avea succesul scontat. Comenzile sunt preluate prin intermediul unei retele proprii de colaboratori, tot in sarcina companiei noastre intrand transportul pana la fiecare obiectiv sau santier. In ceea ce priveste dificultatile intampinate, acestea sunt constituite de o abordare nationalista, multi potentiali beneficiari refuzand colaborarea cu firme din estul Europei si preferand sa incurajeze dezvoltarea industriei locale.
 
- In ce mod ar putea fi imbunatatite conditiile de afaceri din domeniul specific de activitate?
- Ar fi de dorit implementarea la nivel national a unei politici de incurajare a firmelor exportatoare de bunuri economice reale, care au o contributie deosebita la crearea de locuri de munca, de valoare adaugata etc. Astfel, dobanzile la liniile de creditare utilizate pentru investitii ar putea fi subventionate, concomitent cu o reducere a impozitelor pe profitul reinvestit, utilizat pentru finantarea dezvoltarii capacitatilor de productie si pentru angajarea de personal. Aceasta masura foarte buna a Guvernului ar fi binevenita inclusiv pentru domeniul constructiilor, precum si pentru orice activitate de dezvoltare.
 
- Sunteti optimist in ceea ce priveste redresarea sectorului european de tamplarie termoizolanta?
- Din pacate, pentru 2015 intrevedem o mentinere a conjuncturii negative la nivelul intregii regiuni comunitare, o anumita revigorare fiind posibila abia incepand cu anul urmator. Insa noi suntem pregatiti permanent pentru redresarea cererii. De exemplu, recent am majorat capacitatile de productie cu aproximativ 30%, dar pe termen scurt intentionam sa atenuam oarecum acest ritm de dezvoltare. In functie de rezultatele actualului exercitiu financiar, in anul viitor vom lua decizia unei noi expansiuni.
  
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
TSV
Editia
NOIEMBRIE-DECEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

Editia
OCTOMBRIE 2024!
- pe site -
 
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 
hospice doneaza
simonswerk left