In anul precedent, Conexpert Group a reusit atingerea obiectivului de majorare a vanzarilor, chiar daca mediul de afaceri si conjunctura economica generala nu au fost favorabile unei astfel de dezvoltari, iar piata locala de tamplarie termoizolanta s-a plasat din nou pe un trend descendent. Adrian Margarit, administrator al societatii a afirmat ca "in ceea ce ne priveste, am reusit sa echilibram veniturile prin focalizarea catre export, care a atins, in 2014, o cota de 32% din totalul productiei. Cele mai multe ansambluri realizate de compania noastra sunt destinate unor beneficiari din Italia, Elvetia, Franta, Belgia, Germania etc. In ceea ce priveste materialele utilizate, am ramas in continuare fideli ideii de calitate, realizand ansambluri cu sisteme livrate de furnizori de prestigiu pe plan mondial, precum Veka, Gealan, Roto, Maco, Hoppe etc. Momentan, cele mai utilizate repere din PVC in procesul de productie sunt constituite de seriile Veka Softline 70 si Softline. In ultimul timp, resimtim o cerere tot mai mare de ferestre/usi din gama Softline 82, produse ce prezinta caracteristici mai bune de termo - fonoizolare. Este posibil ca, in 2015, aceasta tendinta sa se accentueze, intrucat datorita performantelor superioare, asigura in mod implicit compatibilitatea cu exigentele utilizatorilor de pe pietele externe. Referitor la portofoliul de produse, chiar si in acest domeniu am incercat sa aducem imbunatatiri, ingloband in oferta ansambluri termoizolante cu actionare glisanta in plan paralel sau de tip HST, sortimente pivotante etc. Planul curent de dezvoltare presupune modernizarea liniilor tehnologice actuale (prin intermediul carora avem, in prezent, posibilitatea de a produce peste 250 u.f./zi) si, implicit, cresterea cu aproximativ 50% a capacitatilor de fabricatie. Astfel, consideram ca devin fezabile obiectivele de management propuse pe termen scurt, ce prevad, printre altele, o sporire de aproximativ 30% a cifrei de afaceri". Informatii suplimentare, la
www.conexpert.ro