Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 04 Noiembrie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - EURO-Fereastra: Barrier este la zi cu transformarea digitala
EURO-Fereastra: Barrier este la zi cu transformarea digitala
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 18 Aug 2020 05:24
Cea de-a doua editie a seriei de videoconferinte EURO-Fereastra s-a bucurat din nou de o audienta masiva din partea specialistilor din bransa, care au aflat lucruri interesante de la cei sapte invitati speciali ai evenimentului. Corneliu Frunza, director de vanzari Barrier Romania, a afirmat cu aceasta ocazie ca „in activitatea de vanzari si in relatiile cu partenerii, desfasurate in ultimele patru luni marcate de pandemie, cel mai important factor a fost adaptabilitatea. Zilnic, am avut oportunitatea de a explora solutii prin care noi si colaboratorii sa putem oferi experiente potrivite beneficiarilor finali. In ceea ce ne priveste, am beneficiat de un concurs fericit de imprejurari. In urma cu un an am finalizat noua noastra casa virtuala, constituita de website-ul Barrier, care a fost perfectionat si care a fost in mod suplimentar optimizat SEO (search engine optimization). Concomitent, am demarat o serie de proiecte - toate digitalizate - cele mai multe dintre acestea fiind finalizate la momentul actual, iar restul inregistrand progrese remarcabile. Dintre ele, pot fi amintite trei mai importante. Primul este sistemul de gestionare a „lead-urilor”, prin care orice contact dinspre exterior este stocat si prelucrat, in vederea imbunatatirii procesului de vanzare. Acest mecanism ofera posibilitatea de a face „follow-up” pe orice input dinspre exterior, pentru a putea aduna date si masura informatii, in vederea optimizarii activitatii de marketing. Al doilea proiect special se refera la implementarea in sistem integrat a comunicarii cu partenerii (peste 350 de companii active), pentru o buna gestionare a feedback-urilor, sesizarilor etc. Aceasta abordare a dus la aparitia departamentului de „customer experience”, devenit functional in mai 2020. In fine, al treilea proiect a aparut din dorinta de a pune la dispozitia clientilor posibilitatea directa de verificare a caracteristicilor ansamblului de tamplarie comandat si conformitatii acestora. Concret, aceasta inseamna accesul - cu ajutorul unui cod unic inscris pe factura sau pe caietul de service ce poate fi accesat prin scanare QR sau printr-o aplicatie de pe website-ul nostru - la o serie de date relevante despre produs”.
 
ABONARE REVISTE
SISECAM
rehau
TSV
Editia
SEPTEMBRIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left