Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Sambata, 20 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - IC: Vanatorii de reduceri domina cu 35% piata germana de tamplarie termoizolanta
IC: Vanatorii de reduceri domina cu 35% piata germana de tamplarie termoizolanta
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 12 Dec 2019 06:32
Un studiu realizat recent de Interconnection Consulting, din Viena, arata ca ferestrele devin tot mai mult produse de inalta tehnologie, care sunt similare la nivelul intregului continent european, pe fondul tendintelor curente de globalizare. Cu toate acestea, diferente uriase se mentin inca intre diversele zone comunitare in ceea ce priveste comportamentul consumatorului. Daca pentru clientii din Austria, de exemplu, marca este elementul care conteaza cel mai mult in formarea deciziei de achizitie, pentru cei din Germania criteriul primordial este securitatea, iar pentru polonezi inovatia (desi aceasta din urma asertiune poate parea surprinzatoare). Concluziile respective au rezultat din analiza datelor unei cercetari ce a vizat 500 de gospodarii din Germania, Polonia, Franta, Austria si Marea Britanie. Astfel, s-a constatat faptul ca in Polonia brandul are un rol major, companii precum Oknoplast sau Drutex reusind sa-si creeze marci puternice, ce asigura reveniri libere ale clientilor (fara actiunea altor factori de influenta) in proportie curpinsa intre 16% si 32%. Acelasi lucru se intampla si in Austria cu companiile Internorm si Josko, parametrul mentionat anterior plasandu-se la 20% - 30%. In Germania situatia este diferita, insa exista branduri foarte puternice, cum ar fi Velux sau Schuco ce reusesc sa depaseasca net valorile medii ale pietei in materie de achizitie generata de recunoasterea marcii. Tot la nivel federal s-a remarcat faptul ca  beneficiarii au devenit foarte sensibili la pret, din acest punct de vedere germanii dovedindu-se a fi cei mai aprigi „vanatori de reduceri” (35%). Acestia isi concentreaza atentia pe discount-uri, compara foarte atent costurile si, in general, nu sunt dispusi sa plateasca pentru un nume, oricare ar fi acesta. La polul opus se situeaza Franta, unde 35% dintre clienti cumpara ferestre scumpe. Respectivii beneficiari fac parte, in general, din categoria entuziastilor care apreciaza inovatia si sunt dispusi sa plateasca sume importante pentru a-si satisface exigente destul de inalte. In ceea ce priveste materialele, in general clientii sunt multumiti de produsele din PVC si rareori solicita modificari din acest punct de vedere (mai putin de 15%), lucru care nu se intampla in ceea ce-i priveste pe detinatorii de ferestre din lemn, ce isi declara in proportie de 53% - 67% intentia de instala ferestre din alt material (cel mai probabil, din PVC). Motivul principal este constituit, se pare, de costurile mari de intretinere ale ferestrelor din aceasta categorie. In fine, studiul mai arata ca polonezii cerceteaza ofertele prin mijloace online in proportie de 75%, tot in aceasta tara inregistrandu-se cea mai mare rata de achizii prin metode digitale (in vreme ce la polul opus se situeaza clientii din Hexagon). Toate rezultatele studiului Interconnection demonstreaza inca o data necesitatea adaptarii unei oferte tot mai omogene la o cerere eminamente eterogena, ceea ce se traduce, printre altele, prin politici adaptate de marketing si analize atente ale comportamentului consumatorilor.
 
rehau
SISECAM
TSV
ABONARE REVISTE
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left