INTERNORM se implica activ in integrarea digitalizarii in operatiunile proprii |
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 22 Feb 2018 06:41 |
In atmosfera moderna a centrului de design din Linz -Austria, producatorul european de tamplarie termoizolanta Internorm a prezentat, in fata a peste 1.200 de invitati, viziunile referitoare la dezvoltarea pe termen lung a companiei. Un prim element care va influenta in mod direct industria de profil va fi cel al digitalizarii, care va afecta atat produsele, cat si perceptia utilizatorilor. In ceea ce priveste Internorm, tendinta respectiva se va concretiza prin implementarea de noi concepte de marketing, utilizarea realitatii virtuale cu ocazia manifestarilor expozitionale, realizarea de cataloage electronice interactive etc. Referitor la tehnicile digitale de promovare, un accent deosebit va fi pus pe interactivitatea cu clientii, integrarea experientei beneficiarilor in produsele viitoare, remodelarea strategiilor de branding, optimizarea modului de transmitere a informatiilor, cu anularea dimensiunilor de timp si spatiu. In opinia managerilor austrieci, oportiunitatile oferite de tehnologie sunt nemaiintalnite si vor influenta in mod direct procesele tehnologice si de productie, modelele de afaceri si modul de relationare cu clientii, tot mai multi facand parte din asa numita „generatie nativ digitala” sau postmilenara. In finalul conferintei, expertii Internorm au exemplificat posibilitatile nelimitate ale digitalizarii prin prezentarea futurista a noilor produse ce vor fi incluse in portofoliu in 2018. Dintre acestea, se remarca ferestrele compozite din aluminiu-PVC din seria KF 310, respectiv KF 350.
***
Internorm are o experienta de 85 de ani in domeniul fabricatiei de ferestre/usi, realizand anual peste 22,5 milioane de unitati de tamplarie termoizolanta in cadrul unitatilor sale din Traun, Sarleinsbach si Lannac - Austria. Compania are 1.800 de angajati si 1.300 de distribuitori in 21 de state, cifra medie de afaceri totalizand peste 320 milioane de euro.
|