NOU! A aparut revista Fereastra - editia iulie-august 2015 |
Producatori de tamplarie Publicat de AG&F 03 Aug 2015 16:26 |
A aparut editia iulie-august a revistei Fereastra, care cuprinde date si informatii referitoare la situatia actuala si perspectivele pietei nationale/internationale de tamplarie termoizolanta si fatade cortina, avand ca tema centrala analiza activitatii firmelor din bransa sticlei arhitecturale/ geamului termoizolant (conturata inclusiv pe baza unor date statistice referitoare la importul, exportul sau distributia de astfel de produse), din sectorul de utilaje specifice si din domeniul companiilor producatoare de sisteme de umbrire. In consecinta, perspectivele acestor segmente de piata sunt reliefate intr-o maniera exhaustiva, inclusiv prin integrarea celor mai recente informatii referitoare la fabricanti si furnizori. Analizele mai cuprind si o serie de estimari, realizate pe baza anumitor aspecte ce ar putea deveni definitorii pentru domeniul specific, incepand din 2015. Pentru a intregi cercetarile respective, in 16 pagini ale revistei se expun, in mod exhaustiv, opiniile a 42 de furnizori importanti de sticla si vitraje, importatori si distribuitori de utilaje, echipamente si masini-unelte pentru sectorul de ferestre, respectiv fabricanti de sisteme parasolare sau comercianti de materii prime si materiale pentru acest tip de produse, care se refera atat la situatia actuala sau perspectivele afacerilor proprii, cat si la dinamica segmentelor de piata specifice. Rubrica dedicata conferintei si premiilor EURO-Fereastra 2015 pune in evidenta, in opt pagini, companiile ce au primit trofee si premii de excelenta – Award of Excellence. De asemenea, sunt prezentate subiecte cu privire la evolutia societatilor din domeniu, informatii despre cei mai semnificativi producatori de tamplarie si furnizori de sisteme, aspecte economice, tehnice si legislative etc. In acelasi timp, se relateaza principalele noutati din domeniu, in cadrul rubricii de produse si tehnologii, care accentueaza efortul incununat de succes, in materie de cercetare si dezvoltare, depus de expertii unor societati ce stabilesc tendinte in domeniile lor de activitate, aspecte legate de activitatea marilor corporatii din bransa si altele.
Noi cercetari in domeniul vitrajelor si pe segmentul tehnicii parasolare
Sumarul revistei – conceputa intr-o structura bilingva (romana si engleza) si integrata cu publicatia Agenda Constructiilor – abordeaza, printre altele, diverse teme de actualitate. La sectiunea de produse si tehnologii, sunt reliefate in cinci pagini noutatile din domeniul tamplariei (tehnologiile de lipire a sticlei, mesele automate de montaj al feroneriei, utilizarea baghetelor warm-edge etc.), precum si sisteme moderne propuse de Weiss Profil, Lorenzo Group, Mediapress, Roto, Profine, Bitt-Bau etc., mai ales ca, prin cercetare-dezvoltare si inovatie, companiile respective stabilesc noi standarde in domeniu. La rubrica EURO-Fereastra sunt incluse detalii despre firmele premiate, criterii ce au stat la baza acordarii distinctiilor, precum si aspecte particulare despre Schachermayer, Izotec Group, Hoppe, Urban si altele. La sectiunea de opinii, situatia generala a diverselor segmente specifice (productia sistemelor de feronerie, fabricarea sticlei, livrarea sistemelor din aluminiu etc.) sunt conturate de manageri ai firmelor Roto, Delta Glass si Reynaers. La rubrica de producatori si furnizori se evidentiaza, in patru pagini, modul in care dinamica intregului sector este influentata de diverse aspecte intrinseci sau extrinseci, inclusiv din perspectiva celor mai recente modificari legislative, in timp ce o serie de companii reprezentative indica principalele probleme survenite in primul semestru al anului in curs si perspectivele pe termen scurt si mediu. Rubrica de consultanta include articole despre cele mai recente cercetari in domeniul vitrajelor, respectiv pe segmentul sistemelor de umbrire, precum si solutii avansate de testare a ferestrelor, identificate de IFT Rosenheim si puse in lumina de Jurgen Benitz-Wildenburg, director de comunicare si marketing al institutului. In fine, dar nu in ultimul rand, cele mai semnificative informatii cu privire la actiunile intreprinse de marile grupuri internationale din domeniu, insotite de o analiza pertinenta a pietei europene, pe baza unor date de la Interconnection Consulting Group, sunt evidentiate pe larg la rubrica de corporatii. Pentru informatii suplimentare, click aici!
|