Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Vineri, 29 Martie 2024
Frontale
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - PROFIWINDOW: Vanzari profesionale si alte argumente pentru succes
PROFIWINDOW: Vanzari profesionale si alte argumente pentru succes
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 10 Mar 2015 15:11
Pozitionarea ansamblului de ferestre in planul golului de zidarie reprezinta un element ce exercita un efect major asupra caracteristicilor de performanta ale produsului finit. Un montaj eronat poate anula toate beneficiile pe care le presupune utilizarea tamplarie termoizolante. Izoterma punctului de roua se situeaza la o valoare de 13°, ceea ce inseamna ca, pentru a evita aparitia fenomenului de condens, este necesar ca temperatura pe intreaga suprafata ce separa mediul interior de cel exterior sa fie superioara acestui nivel. Conform masuratorilor realizate, o solutie in cazul cladirilor existente care nu au zidaria exterioara izolata cu termosistem este constituita de plasarea ferestrei la jumatatea grosimii peretelui, expertii ajungand la concluzia ca varianta ideala in situatia imobilelor noi ar fi reprezentata de instalarea ansamblului in cadrul sistemului de izolatie (cu conditia ca rama sa fie acoperita de acesta).
 
Exportul - o provocare majora pentru fabricantii de ferestre
O alta tema aflata in mod permanent in atentia producatorilor din domeniu este constituita de abordarea profesionala a activitatii de vanzari. Ideea generala de la care trebuie pornit este cea conform careia pretul scazut nu reprezinta o metoda suficienta pentru consolidarea pozitiei concurentiale a companiei. Elemente precum profesionalismul fortei de vanzari (legate de tinuta, cunostinte tehnice, mod de adresare etc.), punctualitatea in relatiile cu beneficiarii, optimizarea showroom-ului din punct de vedere al designului, calitatea serviciilor post-vanzare etc. reprezinta puncte-cheie ale succesului. Pentru multi competitori, asemenea provocari sunt cu atat mai mari cu cat, mai ales dupa inceperea recesiunii, au ales sa acceseze piete externe. Problemele aparute sunt multiple, referindu-se, de exemplu, la deficientele de comunicare, insuficienta informatiilor despre pietele respective, lipsa unui brand consacrat, incapacitatea strategica, necunoasterea legislatiilor nationale si, mai ales, promovarea unor produse cu lipsuri in planul calitatii sau fiabilitatii. Cu toate acestea, obstacolele enumerate anterior nu sunt insurmontabile, o dovada concludenta in acest sens fiind furnizata de succesul firmelor din Polonia pe piata germana. Mai multe informatii despre aceste subiecte, precum si despre alte teme de interes, pot fi accesate in cadrul revistei Profiwindow, editata de furnizorul de sisteme Aluplast (click aici)
 
rehau
SISECAM
ABONARE REVISTE
TSV
Editia
IANUARIE/FEBRUARIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left