Producatori de tamplarie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
08 Sep 2017 14:23
|
Stefan Cherciu. administrator al companiei Casa Noastra (Q-Fort), a afirmat recent ca exporturile firmei a carei activitate o coordoneaza au ajuns, in prima parte a anului in curs, la o cota de 78% din cifra de afaceri, pana la finele lui 2017 aceasta urmand sa atinga pragul psihologic de 80%. „Cele mai importante destinatii pentru produsele noastre raman Italia, Franta si Austria. In Italia, de exemplu, am incheiat semestrul intai de pe pozitia de lider al pietei cu o cota de 12%. Ramane de vazut daca vom reusi sa ne mentinem in aceasta postura pana la finele anului. Trebuie mentionat ca toate cele patru game de produse pe care le comercializam inregistreaza un succes deosebit - fiecare la categoria corespunzatoare de aplicatii. Desigur, aceasta nu inseamna ca nu intampinam si o serie de dificultati, cea mai mare dintre acestea fiind de a identifica acei colaboratori care sa ne promoveze corect produsele. In ceea ce priveste perspectivele, pentru 2017 ne-am planificat sa majoram cu cel putin 10 milioane de euro cifra de afaceri, principala sursa a acestor venituri fiind, desigur, exportul. Pentru anul urmator, tinta este si mai ambitioasa, in sensul ca ne vom impune un spor anual de minimum 15 milioane de euro, avand in vedere faptul ca am derulat investitii pentru majorarea capacitatilor de productie, iar acest proces nu se opreste aici. Problema noastra, in ultimii ani, a fost si este lipsa de capacitate de productie, deoarece lucram in trei ture!...Putem vinde mai mult decat putem sa producem! Investitiile in aceasta companie au depasit deja 40 de milioane de euro, iar pentru 2018 ne propunem sa alocam inca 10 milioane de euro. Sfatul nostru pentru colegii care activeaza in bransa este sa realizeze produse de calitate, sa ofere servicii impecabile si sa aiba curajul de a accesa pietele externe. Suntem mai buni decat competitorii de acolo, iar aceasta este singura cale prin care se poate asigura dezvoltarea companiei, cresterea veniturilor angajatilor, fidelizarea acestora etc. Alternativa de a vinde tamplarie doar in Romania, la marje minime sau uneori sub pragul de rentabilitate nu este de dorit. Fara a fi un slogan, tara noastra se poate dezvolta doar prin realizarea de investitii masive in firme care au un nivel ridicat si performant de productie, precum si o cota semnificativa de export”.
|