Producatori de tamplarie
Publicat de Ovidiu Stefanescu
22 Ian 2014 15:47
|
Reprezentantii companiei Send '92 afirma ca, in ultima perioada, pe piata locala de tamplarie termoizolanta s-a remarcat o segmentare evidenta a cererii, o parte dintre beneficiari punand accent pe pretul de livrare), in vreme ce altii solicita un nivel superior de performanta. In acest sens, Teodora Sararu, director de marketing al societatii, a subliniat ca "din prima categorie fac parte, in special, clientii care opteaza pentru inlocuirea ferestrelor din cadrul blocurilor de locuinte. Un alt element interesant este acela ca se constata o sporire a gradului de informare, multi dintre consumatori avand solicitari extrem de precise in ceea ce priveste caracteristicile produselor comandate. Mai trebuie precizat ca o parte importanta din cererea aferenta anului 2013 a fost inregistrata in sezonul estival, atunci cand au crescut solicitarile persoanelor care deruleaza activitati lucrative in afara granitelor Romaniei si realizeaza investitii pentru constructia de imobile sau reabilitarea celor existente. In conditiile specifice anului 2013, am consemnat o cifra de afaceri in crestere cu aproximativ 5% fata de exercitiul financiar precedent, iar aceasta reprezinta o performanta in sine avand in vederea activitatea redusa derulata pe acest segment industrial. De asemenea, pentru 2014 obiectivul de marketing este constituit de mentinerea unui trend similar. Tinta este tangibila mai ales ca profilele utilizate (marca Salamander) au performante tehnice deosebite si fac posibila realizarea unor ansambluri de tamplarie cu un raport optim calitate-pret. Evident, va fi necesara aplicarea in continuare a unor masuri ferme, ce presupun, printre altele, incurajarea procesului de informare a beneficiarilor, controlul costurilor de fabricatie (prin renegocierea contractelor cu furnizorii), pregatirea teoretica si practica a fortei proprii de vanzari etc.". Informatii suplimentare, la www.send92.ro
|