Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 25 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - VALRAS PROD: Investitii pentru dezvoltare, inclusiv in perioada recesiunii
VALRAS PROD: Investitii pentru dezvoltare, inclusiv in perioada recesiunii
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 17 Iun 2013 16:10
Inca de la inceputul activitatii, care a avut loc in urma cu 18 ani, compania Valras Prod, din Ploiesti, a oferit partenerilor produse de calitate, asigurand respectarea termenelor de livrare, indiferent daca a fost vorba despre vitraje simple (float/Low-E) sau de produse cu inalt grad de complexitate (destinate utilizarii la proiecte de mare anvergura, ce presupun inclusiv asamblari structurale). "In urma investitiilor realizate in ultimii doi ani, a crescut, in mod semnificativ, capacitatea companiei noastre de procesa sticla laminata de diverse tipuri si dimensiuni. Un alt segment pe care l-am abordat este cel a prelucrarilor, dintre operatiunile efectuate putand fi mentionate: realizare a canturilor, lustruire, gaurire etc. Toate acestea au determinat ca, in 2012, sa obtinem o cifra de afaceri de 1,7 milioane de euro, cresterea fata de 2011 fiind semnificativa. In prezent, depunem toate eforturile pentru a putea mentine tendinta ascendenta inclusiv in 2013. Desi perioada economica pe care o traversam de patru ani este foarte dificila, nu am renuntat niciodata la proiectele de dezvoltare, considerand ca acesta este un motor de dezvoltare sustenabila a firmei. Astfel, recent dotarea tehnologica a fost completata printr-o noua linie CNC de executie a vitrajului izolant, dotata cu instalatie de introducere automata de argon, precum si printr-un echipament de debitare ce poate procesa foi de sticla de tip «Jumbo». Prin intermediul celor doua linii se ajunge la o productie de aproximativ 150 unitati/ora. Provocarea la nivel de marketing este aceea de a acoperi cat mai bine aceasta capacitate. In mod cert, strategia de investitii va fi implementata in continuare, pentru anul in curs dispunand de un buget de circa 175.000 de euro. Referitor la modul in care am gestionat dificultatile din perioada crizei economice, trebuie subliniat ca disponibilizarea de personal a fost exclusa de la inceput, chiar daca initial parea o solutie facila de scadere a cheltuielilor. Dimpotriva, toti angajatii au beneficiat de programe speciale de scolarizare si, in acest moment, intreaga echipa Valras are calificare in domeniu, fiecare membru al personalului dispunand de diplome recunoscute de ministerul de resort. O problema majora, a carei rezolvare nu depinde de noi, este constituita de fluctuatiile cheltuielilor cu achizitia de materiale (sticla float), ce reprezinta costul cel mai ridicat din componenta vitrajului, indiferent ca este vorba despre suprataxa energetica sau despre pretul de baza. Situatia respectiva induce sincope in strategia comerciala atat pentru noi, cat si pentru partenerii nostri. Din pacate, perspectivele nu sunt dintre cele mai optimiste. In mod cert, in perioada urmatoare se va inregistra o crestere a pietei de tamplarie termoizolanta din Romania, intrucat, in opinia noastra, s-a atins si probabil a fost depasit nivelul minim, insa majorarile vor fi moderate si departe de valorile specifice perioadei anterioare declansarii recesiunii", a declarat Valentin Petrescu, director general al societatii. Informatii suplimentare, la www.valras.ro
 
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left