George Pirvu, director general al Schachermayer Romania, este optimist si estimeaza ca în 2021 compania va inregistra o crestere a cifrei de afaceri usor inferioara cotei planificate de 10%. ”Majorarea termenelor de livrare ale furnizorilor a reprezentat principala problema pe care firma noastra a trebuit sa o rezolve. Solutia a venit din capacitatea logistica superioara, pe care o avem atat la nivelul concernului, cat si la cel al subsidiarei locale. In plus, situatia financiara stabila ne-a permis sa finantam, in proportie foarte mare, stocurile necesare compensarii termenelor de livrare crescute. Faptul ca nu am depins niciodata direct de marfuri venite din afara Uniunii Europene a devenit, in aceasta situatie, un avantaj strategic major. In perioada pandemiei, situatia imprevizibila, aparuta mai ales in domeniile sanatatii si invatamantului, a creat o stare de neliniste in randul angajatilor companiei, chiar daca am luat masuri care sa le permita gestionarea mai usoara a problemelor aparute in mediul familial din aceste cauze. In anul care urmeaza estimam ca vor fi modificari generate de incetinirea cresterii economice. In plus, sporirea masiva a preturilor si inflatia vor avea ca efect o scadere a puterii de cumparare a clientului final. Intentionam sa vizitam in primavara anului urmator expozitia Fensterbau/Frontale, asa cum am facut la fiecare editie a sa, inca de la infiintarea Schachermayer Romania. Firma noastra se preocupa permanent de implementarea celor mai noi solutii aparute in domeniu, iar asteptarile beneficiarilor nostri sunt foarte mari in privinta accesului rapid la acestea, imediat dupa incheierea targului. Contextul creat de pandemie a accelerat procesul de digitalizare. Acesta este un proiect, care la Schachermayer se deruleaza, la nivel de corporatie, de foarte mult timp, astfel incat cresterea cererii in mediul online nu a implicat un efort suplimentar. Aproximativ 30% din volumul nostru de vanzari se finalizeaza prin webshop, care este un instrument de informare si comanda extrem de puternic si apreciat atat de clientii nostri fideli, cat si de firme din cele mai diverse domenii, interesate in gasirea unor solutii tehnice adecvate, la care se adauga consultanta de specialitate si o logistica rapida si precisa. De asemenea, estimam ca industria de profil va fi influentata puternic, ca orice alt domeniu de activitate, de actuala orientare europeana spre anularea amprentei de carbon si eficientizare energetica. Acestea vor genera, cel putin intr-o prima etapa, o crestere a costurilor. Inovatia va trebui sa fie, si in acest caz, solutia obligatorie si generatoare de progres. Va fi necesar sa ne obisnuim ca, deocamdata, sa platim pentru faptul ca am afectat negativ, dar speram ca reversibil, mediul nostru de viata. Revenind la Schachermayer Romania, in aceasta perioada ne preocupam sa punem la dispozitia partenerilor o gama noua si extinsa de solutii pentru tamplaria din PVC, aluminiu si lemn, care sa le permita o mai mare flexibilitate in abordarea pietei. Lucram la acest proiect impreuna cu noul nostru furnizor, firma Siegenia, la care am gasit deschidere, seriozitate si o abordare strategica, in consonanta cu obiectivele noastre. Schachermayer ramane consecvent promovarii unor solutii de calitate superioara si avem convingerea ca, din aceasta colaborare, vor rezulta beneficii importante pentru clienti, care sa raspunda provocarilor actuale ale pietei", a afirmat George Pirvu.