PMS INTERNATIONAL: Masuri speciale, in vederea stabilizarii activitatii |
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 29 Nov 2013 17:00 |
![]() - Detaliati operatiunile de fabricatie si distributie desfasurate in cadrul firmei.
- Structura vanzarilor in cadrul societatii PMS International include comercializarea de accesorii (40% din total), de profile din PVC (20%) si aluminiu (15%), de utilaje pentru executia de tamplarie din PVC si aluminiu (5%), respectiv glafuri (10%) si paneluri (10%). In cazul firmei P.M.S. Termopan Center se produc tamplarie din PVC (cu o pondere de 42% din totalul cifrei de afaceri), ansambluri din aluminiu si geam termoizolant (comercializat inclusiv pentru terti - etc. cu o cota de 58%), in procesul de executie utilizandu-se feronerie Vorne si geam termoizolant realizat cu sticla Saint Gobain. Capacitatea de fabricatie se exploateaza in prezent la nivelul de 80% din total.
- Care este trendul domeniului specific de activitate pentru 2014?
- Cererea de produse specifice s-a inscris anul acesta pe un trend descendent, ceea ce ne determina sa estimam pentru 2014 o situatie asemanatoare, marcata de scaderea cererii. Dintre dificultatile care pot fi remarcate in acest moment pe piata am putea indica lipsa acuta de lichiditati. Consideram ca, pentru dezvoltarea domeniului, s-ar impune, cu precadere, eliminarea concurentei neloiale.
- Indicati principalele masuri adoptate de firma dumneavoastra pentru a face fata conjuncturii nefavorabile din acest moment.
- Printre deciziile pe care le-am adoptat pentru a contracara efectele negative ale recesiunii, am putea mentiona indeplinirea exclusiva a comenzilor pentru care platile se efectueaza in numerar si adoptarea unei strategii de afaceri prudente, ce presupune si aplicarea unor masuri de mentinere a afacerilor cu furnizorii societatii, printre care am putea mentiona firmele: Lorenzo Grup, Aluplast, Selena Romania, Onn’s Access si Ertay Rom. De asemenea, alte obiective incluse in strategia pentru dezvoltare constau in extinderea activitatilor desfasurate de companie, sporirea vanzarilor si a veniturilor, adoptarea unor masuri de consolidare dupa anumite perioade de dezvoltare, mai ales din punct de vedere cantitativ si de extindere pe noi piete de desfacere. Prin intermediul strategiilor de consolidare, urmarim imbunatatirea aspectului calitativ al activitatilor desfasurate si, prin aceasta, sa ne majoram cota de piata.
|