Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 02 Mai 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - ALUPROF SYSTEM: Firma vizeaza o crestere cu 25% a vanzarilor
ALUPROF SYSTEM: Firma vizeaza o crestere cu 25% a vanzarilor
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 31 Oct 2011 12:52
Arkadiusz Fron (35 de ani)
Functia/Firma: director de export si vanzari pentru sisteme din aluminiu si otel, Aluprof SA (Polonia) si administrator al Aluprof System Romania;
Experienta profesionala: 10 ani in domeniul sistemelor din otel si aluminiu.
 
Compania Aluprof System Romania a investit anul acesta preponderent in lansarea de produse inovatoare, aceasta fiind principala masura adoptata pentru contracararea efectelor situatiei economice dificile si generalizate. Dintre acestea, se disting sistemele suprapuse pentru rulouri (Opoterm), cu caseta din PVC, noile variante coloristice pentru lamele (gri bazalt, quartz si concret), precum si noi serii performante din aluminiu, utilizate la executia de usi, ferestre sau fatade cortina. Principala categorie comercializata in 2011 a fost reprezentata de sistemele pentru rulouri si porti pentru garaj, cota acestora la realizarea vanzarilor totale fiind de 70%, iar diferenta a fost constituita de profilele din aluminiu.
 
Ce categorii de produse aleg preponderent beneficiarii?
 
Clientii nostri au solicitat cu precadere profile in culori standard: alb, maro inchis si deschis, culori atipice, precum gri antracit/bazalt, rosu, galben, precum si nuante imitatie de lemn. Beneficiarii finali au inteles ca este cazul sa renunte la produsele ieftine si de o calitate indoielnica, constientizand ca raportul calitate-pret trebuie sa fie optim, insa se impune ca alegerea sa se faca in functie de performanta.
 
Cum se structureaza livrarile din 2011?
 
Suntem furnizori de sisteme pentru productia de tamplarie termoizolanta si rulouri, efectuand vanzari pentru toate tipurile de proiecte. Sistemele noastre pot fi utilizate pentru obiective rezidentiale, la lucrari de dimensiuni mici, precum si pentru constructii de mare amploare (cladiri de birouri, spitale, scoli, gradinite, hoteluri etc.). Produsele pe care le oferim se folosesc pentru constructii noi sau pentru renovarea celor existente. Numarul proiectelor a crescut anul acesta pe ambele segmente, in toata tara. La inceputul lui 2011, ne-am mutat intr-un depozit nou, modern. Putem pune la dispozitia clientilor nostri produse in toata gama RAL, precum si o mare varietate de imitatii de lemn pentru sistemele din aluminiu, pentru ca dispunem de propria vopsitorie in Polonia.
 
Prezentati dinamica activitatii, din punct de vedere financiar.
 
In primele sase luni a.c., am inregistrat o crestere a vanzarilor cu 20% fata de perioada similara din 2010 si preconizam ca, in ultima parte a anului, dinamica va fi net superioara. Obiectivele de dezvoltare pe care ni le-am propus pentru 2012 sunt reprezentate de sporirea cu 25% a veniturilor si de extinderea capacitatii depozitului propriu. In 2011, strategia pentru dezvoltare a inclus nenumarate campanii de informare prin e-mail.Am organizat si un eveniment de tip workshop, derulat timp de doua zile. Toate actiunile noastre au fost incununate de succes, acestea avand efecte transpuse in cresterea vanzarilor.
 
Care sunt caracteristicile segmentului de piata specific?
 
In 2011, segmentul propriu de piata a fost mai dinamic fata de 2010 si suntem de parere ca in 2012 va avea loc o deblocare a marilor proiecte, datorita potentialului de dezvoltare a pietei autohtone de constructii. De asemenea, consideram ca firmele din bransa trebuie sa-si abordeze afacerile cu optimism si sa incerce sa-si desfasoare in continuare activitatea la cote rezonabile, chiar daca semnalele economice sunt deocamdata negative. Totodata, ar trebui ca planurile de expansiune sa fie elaborate pe termen mediu si lung, iar societatile din bransa sa-si indeplineasca obligatiile financiare proprii, manifestand prudenta in alegerea colaboratorilor, respectandu-si totodata clientii si abordandu-i cu onestitate.
 
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left