Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Luni, 25 Mai 2020
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - CASA NOASTRA (Covid-19): Mereu, in perioadele de criza, brandul face diferenta!
CASA NOASTRA (Covid-19): Mereu, in perioadele de criza, brandul face diferenta!
Producatori de tamplarie Publicat de Ovidiu Stefanescu 19 Mar 2020 19:01
Stefan Cherciu, presedinte al companiei Casa Noastra: „Pana pe 17 martie, vanzarile au fost cu 8,4% mai mici fata de anul trecut si incasarile cu 9,3% mai mari (vorbind de martie). Avem de lucru, nu oprim activitatea, am tras tare sa recuperam 3 zile de productie pentru a lucra cate 3 zile doar cu o parte din oameni, prin rotatie si pentru ca, in caz de contaminare, sa putem activa macar cu jumatate din personal. In prezent, ne intra comenzi din toate tarile, la un nivel aproape normal. Desi o parte din parteneri sunt inchisi cu publicul si nu desfasoara operatiuni de montaj, acestia continua sa comande produse ... Inca o data ni se confirma faptul ca, in criza, brandul face diferenta!!!  Toate masurile pe care le luam in aceasta perioada sunt dictate de dorinta de a ne proteja colegii, a caror sanatate este foarte importanta!!! Speram ca, in conjunctura actuala, statul sa ajute economia mai mult decat a facut-o in trecut, pentru a facilita depasirea crizei. Consideram ca va fi mai simplu decat in trecut, intrucat cu totii am acumulat experienta. In urma cu 12 ani, credeam ca recesiunea va dura unul pana la doi ani si a tinut aproape 10 ani... Aceasta experienta ne face sa ne gandim ca si de aceasta data situatia va fi dificila. In prezent, cu totii ne gandim ca lucrurile se vor normaliza intr-o luna – doua si parca vad ca va dura un an, doi. Sfatul meu pentru producatorii din domeniu este sa-si reduca brusc costurile, sa stopeze orice investitie care nu aduce plus valoare imediat si ma refer mai ales la lansarea de produse noi”.
 
COVID-19
athena_370px
ghid_montaj
A aparut editia
MAI 2020!

Autentificare

Conferinta EURO-Fereastra - 2019
PIATA de TAMPLARIE: Analiza 2019-2020 & Perspective 2021-2025
hautau 2017
hospice doneaza
SIMONSWERK