Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Marti, 16 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Producatori de Tamplarie - IZOTEC GROUP: Estimarile pentru anul 2024 indica o crestere stabila a cererii
IZOTEC GROUP: Estimarile pentru anul 2024 indica o crestere stabila a cererii
Producatori de tamplarie Publicat de Camelia Pantel 19 Feb 2024 06:15
In anul 2023, Izotec Group a continuat sa-si consolideze pozitia pe piata livrarilor de ferestre si usi din PVC, inregistrand o crestere semnificativa, deopotriva valorica si cantitativa, comparativ cu anul precedent. Dupa cum precizeaza administratorul firmei, Ciprian Chelariu, datele interne arata ca livrarile au inregistrat un avans de aproximativ 15%-20% in cantitate si valoare fata de anul anterior. In mod surprinzator, ultimul trimestru din 2023 (marcat de obicei de factorul sezonier) a generat cele mai multe comenzi.
- Care va fi evolutia pe termen scurt a livrarilor de tamplarie din PVC?
- Cu toate provocarile intampinate in 2023, inclusiv impactul scaderii pietei de constructii, pentru 2024 am decis sa ne concentram pe optimizarea planurilor si obiectivelor noastre pe termen scurt si mediu. Intr-un context in care consumatorii isi restrang cheltuielile la necesitatile de baza, anticipam o reducere temporara a cererii. Cu toate acestea, avantajele oferite de ferestrele produse de Izotec Group - eficienta energetica, durabilitatea si estetica remarcabila - ne mentin in continuare increzatori in perspectivele pe termen lung ale pietei. Estimarile proprii pentru anul 2024 indica o crestere stabila a cererii, pe masura ce consumatorii isi revin si recunosc valoarea investitiei in produsele noastre. Volumul de vanzari pentru export a crescut semnificativ in 2023, consolidandu-ne pozitia pe piata internationala. Pentru 2024, estimam cresteri majore ale operatiunilor de export. Dincolo de piata europeana, care stagneaza, credem ca un vector de crestere a cererii este dat de faptul ca tot mai multi clienti internationali incep sa aiba incredere in ceea ce se produce in Romania si sa ne prefere, cu atat mai mult cu cat produsele noastre au marcajul CE si sunt certificate international de IFT Rosenheim. Am exportat, in principal, catre piata din Italia, unde avem o echipa dinamica si unde am inregistrat cresteri substantiale in 2023. Ne-am intensificat colaborarile si pentru alte tari, unde avem parteneri si proiecte noi, precum Germania, Austria, Franta si Belgia. De asemenea, in curand, este posibil sa intram si pe piata din Spania, prin intermediul unor parteneri.
- Mentionati cele mai importante investitii realizate in ultima perioada.
- Am tinut mereu pasul cu tehnologia, fiindca stim ca inovatia este cel mai bun mod prin care putem evolua. Dupa punerea in functiune a utilajului de productie automatizata, marca Urban GmbH & Co, a pompei de caldura, a sistemului fotovoltaic si a statiei de incarcare pentru masini electrice, in 2023 am continuat investitiile orientate pe eficientizare si pe siguranta. Astfel, am achizitionat mai multe autovehicule si am implementat un nou sistem de securitate la fabrica. Continuam digitalizarea companiei, astfel incat sa optimizam toate procesele interne si externe. Ne asteptam ca editia din acest an a targului Fensterbau/Frontale de la Nürnberg sa acopere intregul lant din industrie si sa reafirme faptul ca merita sa fie considerat cel mai important loc de intalnire international, pentru acest sector de activitate. De asemenea, ne-am dori sa fie focalizat pe tendintele si inovatiile din domeniu, inclusiv pe cele referitoare la sisteme de tip «smart-home» si cladiri verzi. Ne-ar placea ca expozitia sa aiba capacitatea de a contribui la educarea pietei, cel putin in ceea ce priveste eficienta energetica si calitatea materialelor folosite in productia de ferestre, dar si sa faciliteze schimbul de experienta international, prin networking, discutii privind dezvoltarea de produse noi sau chestiuni legate de antreprenoriat.
- Nominalizati dificultatile intampinate in ultima vreme si masurile adoptate pentru a preveni derapajele generate de actualele crize.
- In ultima perioada, ne-am confruntat cu dificultati generate de instabilitatea economica si geopolitica. Aceste aspecte au determinat clientii finali ai partenerilor nostri sa ia mai greu decizia de cumparare, iar pe dezvoltatorii imobiliari sa fie mai precauti in initierea proiectelor noi. Referitor la provocarile intampinate in 2023, la fel ca in majoritatea industriilor orientate pe constructii, am observat dificultati legate de serviciile de transport, precum si de cresterile succesive de preturi la materiile prime, combustibil si energie. In plus, instabilitatea politico-sociala care se intrevede in 2024 (ce reprezinta un an electoral) si noile masuri legislative recente complica posibilitatea de a previziona pe termen lung. De aceea, acum ne concentram pe a face lucrurile pas cu pas si pe a ramane adaptabili. Ne angajam sa raspundem cerintelor in schimbare ale pietei, printr-o abordare proactiva si orientata spre solutii. Continuam sa ne concentram pe oferirea de produse de cea mai inalta calitate si servicii impecabile, reafirmandu-ne dedicarea fata de satisfactia clientilor si partenerilor. Nu facem compromisuri si mentinem un standard constant de calitate a produselor, care sa ofere beneficii extinse clientilor, chiar si in contextul scumpirilor la nivel mondial. Am implementat solutii pentru a minimiza impactul asupra clientilor finali si ne sustinem partenerii cu produse de calitate premium, cum ar fi Izo3+, la preturi accesibile. Cu Izo3+, utilizatorul se bucura de o dubla economisire - plateste pret similar unei ferestre cu doua garnituri, dar primeste un produs cu trei garnituri, economisind, in acelasi timp, din valoarea facturilor la energie. In ceea ce priveste consolidarea relatiilor cu partenerii, am luat masuri in mai multe directii. Din punct de vedere al asigurarii unor costuri competitive, avem parteneriate stabile cu furnizori, deci preturile fluctuante la materia prima nu afecteaza clientul final. In acelasi timp, am eficientizat productia cu utilaje de ultima generatie si cu un sistem fotovoltaic, deci costurile ridicate cu energia nu sunt suportate de beneficiarii produselor noastre. Pentru a contrabalansa unele dificultati legate de transport, am regandit modul de organizare si de ambalare a elementelor de tamplarie, astfel incat produsele sa ajunga in stare perfecta la clientii finali. Apoi, din punct de vedere al relationarii cu partenerii, am dezvoltat un departament Customer Service, gata sa raspunda oricand solicitarilor si intrebarilor, am implementat proceduri si procese noi, care au dus la eficientizarea productiei, dar si a colaborarii cu partenerii, iar din respect pentru acestia, punem accent pe principiul pe care il numim «last mile». Prin urmare, in 2024, ne concentram pe adaptarea rapida la schimbarile externe si pe mentinerea standardelor ridicate de calitate si servicii, pentru a consolida pozitia Izotec Group in randul liderilor pietei de tamplarie din PVC.
- Cum va evolua piata de ferestre si usi pe termen mediu si lung?
- Am observat faptul ca, in ultima vreme, exista cerere tot mai mare pentru ferestre cat mai eficiente energetic, iar proiectele au in vedere utilizarea de materiale compatibile cu «cladirile verzi». Aceasta evolutie este fireasca, avand in vedere politicile europene privind principiile de eficientizare energetica. Iar pe noi nu poate decat sa ne bucure aceasta situatie, fiindca produsele proprii sunt compatibile cu «cladirile verzi», cu «casele pasive» si cu standardul nZEB, procesele de productie ale companiei fiind orientate, de asemenea, spre sustenabilitate. Noi privim pe termen lung, dorim sa construim pentru generatii, sa investim in viitor si de aceea luam in serios eficientizarea energetica. Mai mult, domeniul in care activam ne obliga sa fim responsabili fata de mediul inconjurator, asa ca piata de ferestre si usi trebuie sa se adapteze, cu produse tot mai eficiente energetic, cu fabrici cat mai putin poluante, cu utilaje care presupun un consum redus si cu orientare spre reciclare. Referitor la reciclare, de exemplu, furnizorii proprii de profile deja produc 80%-90% din compozitia profilului cu material reciclat. Prin urmare, piata se indreapta in directia potrivita.
 
 
TSV
SISECAM
ABONARE REVISTE
rehau
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left