Fereastra - Portal de afaceri - revista de specialitate pentru furnizorii de sisteme si producatorii de tamplarie din PVC, Aluminiu si lemn stratificat cu geam termoizolant. Aici gasiti informatii utile despre: ferestre, usi, pereti cortina, termopane, geam termopan, etc.

Fereastra
Joi, 18 Aprilie 2024
Hilti
Home - Stiri - Furnizori de Sisteme - INTERCOM TOPAZ: Vanzari in crestere pentru gama de feronerie
INTERCOM TOPAZ: Vanzari in crestere pentru gama de feronerie
Furnizori de sisteme Publicat de Camelia Pantel 07 Mai 2013 13:00
O cota semnificativa din activitatea companiei Intercom Topaz (respectiv 15%) este reprezentata de comercializarea feroneriei Geviss, in oferta furnizorului de materiale pentru executia tamplariei termoizolante regasindu-se, de asemenea, profile din PVC, marca Winhouse (30%), spuma poliuretanica Somafix (10%), accesorii pentru ansamblurile din aluminiu/PVC (10%) si profile din aluminiu, armaturi metalice, paneluri, glafuri, lambriuri (toate in proportie de 5%). De asemenea, in cadrul unitatii de productie se confectioneaza arcade din PVC (5%), rulouri exterioare din aluminiu si usi de garaj (10%) si se vopsesc repere din aluminiu, PVC si alte repere conexe (5%).
Simona Dumitru, director adjunct al Intercom Topaz: ”Pentru feroneria Geviss suntem unici importatori in Romania si avem posibilitatea sa asiguram clientilor solutii complete, intrucat produsele promovate sunt prevazute cu sistem antiefractie, de prevenire a actiunii eronate, de microventilatie, care asigura posibilitatea adaptarii pentru dimensiuni mai mari decat cele uzuale. Pentru aceasta gama, pe care am introdus-o in oferta incepand cu anul 2009, vanzarile s-au inscris permanent pe un trend ascendent, cele mai numeroase comenzi inregistrandu-se in zonele de sud, vest si est ale tarii. Activitatile de distributie se realizeaza in proportie de 80% in regim propriu (transportul se efectueaza pana la sediul beneficiarului), precum si prin intermediul distribuitorilor zonali. Obiectivul principal pe care ni l-am propus pentru anul in curs este reprezentat de majorarea cu 15% a cifrei de afaceri, incasarile inregistrand si in 2012 o sporire de 12%, pana la nivelul de 29 milioane de lei. Totodata, avem in vedere adaptarea permanenta la conditiile pietei, precum si derularea unei campanii promotionale la nivel national. Aceasta se va desfasura intre lunile aprilie si septembrie, vizand sporirea gradului de fidelitate a clientilor existenti si atragerea de noi parteneri. Astfel, organizam o tombola pentru utilizatorii finali de tamplarie din PVC, respectiv ai Ferestrei Topaz realizata cu profile Winhouse si feronerie Geviss, bugetul alocat insumand aproximativ 0,1 milioane de euro”.
 
rehau
SISECAM
ABONARE REVISTE
TSV
Editia
MARTIE/APRILIE 2024!
- pe site -
 

Autentificare

hospice doneaza
simonswerk left